Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مردانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: افراد در موارد ضروری از جمله درد دندان می توانند به دندانپزشک مراجعه کنند و اگر مشاهده کردند پزشک از ماسک، دستکش و سایر موارد بهداشتی استفاده نمی کنند سریع آنجا را ترک کنند.

وی تصریح کرد: بالاترین غلظت ویروس کرونا در حلق، دهان و بینی است و از مردم می خواهیم تا حد امکان به مطب یا مراکز دندانپزشکی نروند اکنون سرعت انتقال ویروس کرونا سه تا ۹ برابر شده و به راحتی از طریق بیماران مبتلا و یا ناقل به این ویروس قابلیت انتقال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص بیماریهای عفونی اظهار داشت: اگر یک بیمار ناقل به دندانپزشک مراجعه کند، به علت بالا بودن مدت زمان درمان و همچنین فاصله اندک صورت دندانپزشک با بیمار، خطر ابتلا به کرونا افزایش می یابد و افراد در صورت انجام موارد ضروری از ماسک استفاده کنند تا خطر انتقال و ابتلا ویروس کاهش یابد.
مردانی، کرونا را بزرگترین پدیده قرن دانست و تصریح کرد: بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت کرونا تا دهه های اخیر وجود دارد و مردم باید به شرایط زندگی با این ویروس عادت کنند، اگر افراد اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، این ویروس تحت کنترل در خواهد آورد.

به گفته وی، بر اساس کمیته مشورتی ستاد کرونا، دندانپزشکی جزو حرف پرخطر در اپیدمی کرونا طبقه بندی شده و اقدامات حافظتی در این زمینه ضروری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دندانپزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دندانپزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا دندانپزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مالک شبکه اجتماعی "ایکس" ساعاتی پس از حمله منتسب به رژیم اسرائیل به اصفهان در حساب شخصی خود به انتقاد از جنگ پرداخت .

وی در توییتی نوشت: «موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر.»

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۶۰ دندانپزشک جهادگر همدان
  • ایلان ماسک: موشک‌ها را باید به فضا پرتاب کنیم، نه به سوی یکدیگر
  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • فیک بیوتی
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید