Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:34:14 GMT

رعایت فاصله گذاری در اجتماعات ایلام وضعیت مناسبی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۶۱۰

رعایت فاصله گذاری در اجتماعات ایلام وضعیت مناسبی ندارد

جمیل صادقی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول چهار هفته‌ای که محدودیت‌ها در استان اعمال شده‌اند، به طور میانگین بیش از ۷۰ درصد مردم در فضاهای مختلف از ماسک استفاده می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم ۳۰ درصد دیگر هم اضافه شوند و این رفتار تداوم داشته باشد.

صادقی فر بیان کرد: اما متاسفانه کماکان رعایت فاصله گذاری در اجتماعات و اجتناب از شکل گیری و حضور در تجمعات کماکان وضعیت خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر این دو آیتم رعایت نشود، متاسفانه تاثیر استفاده از ماسک کم رنگ خواهد شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز و سرما، گفت: باید از همین الان آمادگی خود را در همه بخش‌ها در استان بالا ببریم.

صادقی فر عنوان کرد: در این زمینه آمادگی فردی در استان ایلام بسیار حیاتی و مهم است تا رعایت اصول بهداشتی در استان نهادینه شود.

وی گفت: در صورت نهادینه شدن این مهم در استان، امیدواریم در شهریورماه تا قبل از فصل پاییز تعداد بستری‌های استان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه آمار بستری‌های استان در هفته گذشته نسبت به تیرماه کاهش یافته است، افزود: نظارت و رصدها بر گروه‌های حساس و ادارات و بانک‌ها در معاونت بهداشتی بیشتر شده است.

کد خبر 4990426

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایلام محمد کریمیان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)