Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدرال رزرو ریچموند عقیده دارد برداشتن سریع حمایت هایی که مصرف کنندگان و کسب و کارها دریافت می کنند اقدامی وحشتناک برای اقتصاد آمریکاست. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، روسای بانکهای مرکزی ایالات مختلف آمریکا اعلام کردند اقتصاد این کشور از اوج دوباره همه‌گیری ویروس کرونا ضربه خورده و نیاز به افزایش کمک های دولت برای حمایت از خانواده ها و کسب و کارها و تهیه ماسک جهت کنترل بهتر همه‌گیری این ویروس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درخواست افزایش کمک‌های دولتی در شرایطی اعلام شده که قانونگذاران آمریکا و کاخ سفید گفتگوهای خود را در مورد بسته جدید کمک‌های دولت از سر گرفته اند. این بسته حمایتی شامل تمدید احتمالی مزایای بیکاری که در روز جمعه پایان یافته هم میشود.

چارلز ایوانز، رئیس فدرال رزرو شیکاگو طی یک گفتگوی تلفنی به خبرنگاران گفت:« توپ در زمین کنگره آمریکاست.  سیاست مالی نقشی اساسی در تعیین دورنمای اقتصاد آمریکا، بهبود سریع تر شرایط اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، بازگرداندن ایمن مردم بر سر کار و در نهایت بازگشایی ایمن مدارس دارد».

 توماس بارکلین، رئیس فدرال رزرو ریچموند عقیده دارد:« برداشتن سریع حمایت هایی که مصرف کنندگان و کسب و کارها دریافت می کنند اقدامی وحشتناک برای اقتصاد آمریکاست».

دلار آمریکا بیشترین افت ارزش ماهانه در یک دهه گذشته را تجربه کردبدترین رکود اقتصادی آمریکا در تاریخ رقم خورد؛ افت 33 درصدی تولید ناخالص داخلی آمریکا

روسای فدرال رزرو ایالتهای دالاس و سنت لوییز مخالف این عقیده هستند که 600 هزار دلار مزایای اضافه‌ای که به صورت هفتگی به افراد بیکار پرداخت می‌شد، استخدام نیروی کار برای کسب و کارها را سخت کرده است. آنها می‌گویند تلاش‌های اولیه برای حفظ کسب و کارها و خانواده‌ها در این بحران تا حالا موفقیت آمیز بوده و پرداخت این مزایای اضافی به ایجاد برخی مشاغل کمک کرده است.

نیل کشکری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس عقیده دارد اقتصاد آمریکا باید دوباره 4 تا 6 هفته جهت مهار هم گیری ویروس کرونا بسته شود.

ولی برخی دیگر عقیده دارند استفاده از ماسک مانع گسترش این ویروس می‌شود و احتیاجی به تعطیلی اقتصاد نیست.

این اظهارنظرهای روسای بانک‌های ایالتی آمریکا پس از جلسه دو روزه فدرال رزرو اعلام شد که در آن مقامات قول دادند هرچه در توان دارند برای کمک به اقتصاد در حال رکود آمریکا انجام دهند. بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را تا نزدیک به صفر پایین آورده و انتظار دارد تا مدتها در همین سطح باقی بماند. یک سری برنامه های اضطراری هم برای پشتیبانی از بازارهای مالی و حمایت از کسب و کارها پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/216

R7586/P/S7,85/CT10 بیشتر بخوانید... بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکای لاتین ۲۷۰۰ نیروی کار خود را اخراج می‌کند "بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکای لاتین ۲۷۰۰ نیروی کار خود را اخراج می‌کند "بدترین" وضعیت اقتصاد آمریکا در سه ماه گذشته رخ داد پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ اعلام زمان عرضه دومین و سومین صندوق معامله پذیر دولتی/ ETF‌ پالایشی تابستان عرضه می‌شود ۲ جزئیات پرداخت تسهیلات بانکی به مستأجران ۳ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ظرف ۳ روز آینده ۴ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۵ اقساط ماهانه ۱.۶ میلیون تومانی وام ودیعه مسکن ۶ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۳|افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان شد ۸ نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد مهمترین اخبار اقتصادی مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست جزئیات مصوبه دولت درخصوص استفاده از اسناد خزانه برای نقل و انتقال مطالبات بانکها مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدرال رزرو اقتصاد آمریکا کسب و کارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد، اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهاد‌های مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت