Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:25:11 GMT

شروع ضبط دست‌فرمون/ پاییز به آنتن می‌رسند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۸۰۷

شروع ضبط دست‌فرمون/ پاییز به آنتن می‌رسند؟

برنامه تلویزیونی "دست‌فرمون" بدون تماشاگر و با اجرای کامران تفتی چند روز آینده ضبط را آغاز می‌کند تا پاییز فصل دوم را به آنتن شبکه نسیم برساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بهار مقدمات و پیش‌تولید فصل دوم برنامه تلویزیونی "دست فرمون" آغاز شد. برنامه‌ای که با کامبیز دیرباز شروع کرد و در ابتدای شروع مقدمات فصل دوم، بدلیل فراهم نشدن شرایط مالی و توافق با تهیه‌کننده، این بازیگر شناخته شده جای خودش را به "کامران تفتی" بازیگر سینما و تلویزیون داد که البته با فضای اجرا آشنا و در شبکه نسیم برنامه "وقتشه" را اجرا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزها مقدمات کار و پیش‌تولید فصل دوم "دست‌فرمون" نسبتاً‌ رو به پایان است و چند روز آینده ضبط برنامه آغاز می‌شود. فصل اول چه از نظر محتوا و چه فضای لوکیشن و دکور متفاوت از فصل اول است، چرا که دست‌اندرکاران برنامه علاوه بر تغییر در فضای پیست، بخش‌هایی به کار اضافه کرده‌اند که بنا به تغییرات محتوایی به دکور و فضای برنامه اضافه می‌شوند. 

یکی از ویژگی‌های فصل دوم این است که "دست‌فرمون" دیگر محدود به پیست و استودیوی اصلی مسابقه نمی‌شود و بخش‌هایی دارد که به لحاظ محتوایی باعث افزایش بخش‌های جانبی برنامه شده‌اند. این برنامه هم همچون فصل اول برای تقریباً 50 قسمت آماده و طراحی می‌شود. 

امروز برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی با پروتکل‌های بهداشتی همراه است و "دست‌فرمون" هم از این امر مستثنی نیست. البته بدون تماشاگر ضبط خودش را آغاز می‌کند اما برای شرکت‌کنندگانش تمهیدات لازم را درنظر گرفته است. گروه و دست‌اندرکاران برنامه "دست‌فرمون" در تلاشند که خودشان را به آنتن پاییز شبکه نسیم برسانند. 

در پی استقبال مخاطبان از فصل اول این مسابقه، در رکوردی بی‌سابقه 12 هزار نفر متقاضی شرکت در فصل دوم «دست‌فرمون» شدند که در نهایت پس از بررسی‌های متعدد و راستی‌آزمایی400 نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. فصل دوم مسابقه "دست‌فرمون" به تهیه‌کنندگی محمود محمودی، کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی برای پخش از شبکه نسیم آماده می‌شود. 

"چهل‌تیکه" با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزرگیتی‌خامنه دوباره قصه‌گوی تلویزیون شد/ چطور برای کودکان باید برنامه‌سازی کرد؟

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون بیشتر بخوانید... سریال "صفر بیست و یک" به پخش نرسید!/ "زمین گرم" سریال جدید شبکه سه؟ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سریال "صفر بیست و یک" به پخش نرسید!/ "زمین گرم" سریال جدید شبکه سه؟ واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ مادر شهیدان شمشیری به فرزندان شهیدش پیوست ۲ بررسی زندگی بانویی که در کنار کعبه دفن شد/ چرا حضرت هاجر همراه فرزند خردسالش در سرزمین مکه زندگی کرد؟ ۳ تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ ۴ غزالی: نمی‌توانم بگویم مافیا در سینما نیست/ نظرم درباره پژمان جمشیدی تغییری نکرده است ۵ پورناظری: جهت گیری سیاسی انجمن امام علی مورد تاییدم نیست ۶ اخبار مستند|مستندی از «آیت‌الله خویی» ساخته شد/ تأثیر کرونا بر عواطف انسانی در قاب «خاکریزهای سفید» ۷ «ما هم بچه ایرانیم»، تصویری از انگیزه مردم سیستان و بلوچستان در عین محرومیت + تیزر ۸ پناهیان: تعظیم شعائر الهی منجر به فاجعۀ انسانی نشود/ پروتکل‌های محرم زودتر اعلام شود مهمترین اخبار فرهنگی «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا پورناظری: جهت گیری سیاسی انجمن امام علی مورد تاییدم نیست واکنش مدیر شبکه ورزش به تقطیع یک ویدئوی حاشیه‌ای/ طرح‌هایی برای تولید برنامه داریم اما منتظر اوضاع ورزشی جهانیم اثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟ مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون دست فرمون شبکه نسیم فصل اول فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی 1715 نفر از شهروندان 15 سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

40.8 درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، 35.2 درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و 21 درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ 58.9 درصد شبکه سه،  50.8 درصد شبکه آی‌فیلم و 30.3 درصد شبکه یک. 69.2 درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون

یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد 36.9 درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و 34.7 درصد برنامه زندگی پس از زندگی، 34.2 درصد برنامه محفل، 32.3 درصد برنامه شب خوش، 31.8 درصد برنامه فوتبال برتر، 29.7 درصد برنامه پانتولیگ و 26.5 درصد برنامه معرکه، 24.5 درصد برنامه مهمونی، 21.3 درصد برنامه ماه خدا، 18.8 درصد برنامه ماه من، 17.2 درصد برنامه ایران دوست داشتنی، 16 درصد برنامه پاورقی و 12.1 درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ 53.3 درصد برنامه مردان آهنین و 50.1 درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، 49.4 درصد برنامه محفل، 48 درصد برنامه شب خوش، 46 درصد برنامه فوتبال برتر، 42.9 درصد برنامه پانتولیگ و 38.3 درصد برنامه معرکه، 35.4 درصد برنامه مهمونی، 30.7 درصد برنامه ماه خدا، 27.2 درصد برنامه ماه من، 24.8 درصد برنامه ایران دوست داشتنی، 23.1 درصد برنامه پاورقی و 17.5 درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

45.4 درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، 23.2 درصد سریال هفت سر اژدها و 20.4 درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که 65.5 درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. 33.5 درصد سریال هفت سر اژدها و 29.4 درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • ببینید | ادعای امنیتی کارشناس تلویزیون روی آنتن درباره مبدا پرواز ریزپرنده‌های اسرائیلی!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین