Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:49:40 GMT

روند افزایشی دما در هرمزگان سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۸۴۵

روند افزایشی دما در هرمزگان سرعت می‌گیرد

ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی هرمزگان از وقوع رگبار پراکنده همراه با باران در ارتفاعات هرمزگان همراه با رعد و برق و افزایش لحظه‌ای باد خبرداد.

مرضیه سی سی پور با اشاره به اینکه شب گذشته(۱۳ مردادماه) ارتفاعات استان رگبار پراکنده را تجربه کردند، در گفت و گو با ایسنا، افزود: تاثیر سامانه مونسونی علت بارش‌های پراکنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هوای امروز و فردا در شرق هرمزگان متاثر از بادهای ۱۲۰ روزه است، اضافه کرد: از امروز با جایگیری هوای گرم و خشک، در بیشتر نقاط استان روند افزایشی دما مورد انتظار است.

 کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان افزود: وضعیت دریا برای ترددهای دریایی مناسب است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعت‌هایی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی افزود: همچنین امروز و فردا در برخی ساعت‌ها با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا در ساعت‌هایی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی به ویژه در سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی وجنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته محمدی، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۴، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۱ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • هواشناسی ایران ۴۰۳/۰۲/۰۵؛تداوم بارش‌ درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • باد و باران در راه مازندران است