Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی بابت پنالتی چیپ در دیدار مقابل چین از اعضای تیم ملی و مردم ایران عذرخواهی کرد. 

تقویم طرفداری امروز به 14 مرداد در دو دهه اخیر اختصاص دارد. در چنین روزی تیم ملی بسکتبال ایران، قهرمان جام ملت های آسیا شد و به المپیک راه یافت. 

پروجا، پرونده رحمان رضایی را بست

بدنبال دو فصل حضور موفق "رحمان رضایی" در تیم فوتبال پروجا ایتالیا، این باشگاه با پایان دادن به دوران حضور وی، پرونده مدافع ملی پوش ایرانی را بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"پائولو مئاتلی" سخنگوی باشگاه فوتبال پروجا  اظهار داشت: براساس توافق های قبلی انجام شده با باشگاه ذوب آهن اصفهان و رضایی، این بازیکن دو فصل با پیراهن پروجا در رقابت های دسته نخست به میدان رفت.

مئاتلی در شهر پروجا اظهار داشت: با پایان فصل گذشته رقابت های فوتبال و برنامه ریزی باشگاهی برای فصل آینده، قراردادی به منظور ادامه حضور رضایی در پروجا تنظیم نشده است. وی ضمن ابراز رضایت از دوران حضور رضایی در پروجا گفت: اکنون این بازیکن از نظر ما در خدمت تیم ایرانی خود قرار دارد و پرونده حضور وی در باشگاه پروجا بسته شده است.  (۱۴ مرداد ۱۳۸۲)

تازه ترین رده بندی فیفا - سه پله سقوط برای ایران

در تـازه ترین فهرست رده بندی بهترین تیم های ملی فوتبال جهان که روز چهارشنبه توسط فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا) ویژه ماه ژوییه منتشر شده، تیم ملی فوتبال ایران با سه پله سقوط نسبت به ماه قبل در مکـــان بیست و چهارم قرار گرفت در حالیکه برزیل همانند ماههای گذشته در صدر این فهرست قرار دارد. تیم ملی ایران با 680 امتیاز در رده 24 جدول رده بندی فیفا و مکان سوم در میان تیم های آسیایی قرار گرفت در حالیکه تیم ژاپن با 685 امتیاز با چهار پله صعود در مکان بیستم جهانی ایستاده است.   (۱۴ مرداد ۱۳۸۳) 

یحیی گل محمدی از مردم و تیم ملی فوتبال ایران عذرخواهی کرد

"یحیی گل محمدی" مدافع تیم ملی فوتبال ایران به خاطر از دست دادن آخرین پنالتی این تیم مقابل چین که به از دست دادن شانس حضور این تیم در فینال مسابقات منجر شد، از مردم ایران عذرخواهی کرد. (۱۴ مرداد ۱۳۸۳) 

"برانکو ایوانکوویچ" اشتباهات داوری را مسبب باخت ایران می داند

"برانکو ایوانکوویچ" سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران قضاوت پر اشتباه داور را عامل باخت تیم تحت رهبری خود مقابل چین می داند. رویترز ادامه می دهد: اخراج "ستار زارع" مدافع تیم ایران به خاطر هل دادن شائو جیایی و تمارض تئاترگونه وی به سرنگون شدن، اعتراض شدید برانکو نسبت به قضاوت داور لبنانی این دیدار را برانگیخت. سرمربی کروات ایران که تیم وی به بی نظمی در طول مسابقات جام ملتهای آسیا متهم شده معتقد است: من یک هزار درصد مطمئنم که رفتار زارع مستحق دریافت کارت قرمز نبود. ما انتظار بوجودآمدن چنین صحنه هایی را داشتیم و شاید مجازات او کارت زرد بود ولی داور در اخراج او مرتکب اشتباه شد. (۱۴ مرداد ۱۳۸۳) 

بسکتبال جام ملتهای آسیا- اولین قهرمانی آسیایی ایران

تیم ملی بسکتبال ایران سرانجام پس از نزدیک به نیم قرن انتظار، برای دومین بار جواز حضور در بازی های المپیک را بدست آورده و نخستین قهرمانی در جام ملتهای آسیا در تمام تاریخ این رقابتها را، در کارنامه خود ثبت کرد.  در دیدار فینال بیست وچهارمین دوره جام ملتهای آسیا، تیم ملی کشورمان امروز در شهر تاکوشیما برابر لبنان به میدان رفت و موفق شد برتری خود را در سه کوارتر و در مجموع بازی، به مدافع عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دیکته کند.

به این ترتیب تیم بسکتبال ایران که اولین و آخرین بار در المپیک سال 1948 حضور یافته بود، بار دیگر مجوز حضوردر باشکوهترین رویداد ورزشی جهان را بدست آورد و تیم های لبنان و کره جنوبی به نمایندگی از آسیا، می بایست سال آینده در مرحله دیگری از رقابتهای مقدماتی المپیک با نمایندگان سایر قاره های جهان برای کسب این سهمیه نبرد کنند.  (۱۴ مرداد ۱۳۸۶) 

ترزگه: نمی خواهم به یوونتوس خیانت کنم

دیوید ترزگه پس از دریافت پیشنهادی مناسب از سوی مسئولان باشگاه آث میلان اعلام کرد که هیچ علاقه به ترک یوونتوس ندارد و می خواهد همچنان در تورین به فعالیت خود ادامه دهد. (۱۴ مرداد ۱۳۸۸)

كيانوش رستمی برنده مدال برنز وزنه برداری المپيك لندن

شایان مصلح به سپاهان پیوست

شایان مصلح که توسط «گابریل کالدرون» در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفته بود به سپاهان اصفهان پیوست.(۱۴ مرداد ۱۳۹۸)

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملتهای آسیا یحیی گل محمدی ۱۴ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس

مقصر شماره یک حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا از هواداران بلوگرانا عذرخواهی کرد.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا پس از فاجعه پاری سن ژرمن از هم تیمی‌ها و هواداران عذرخواهی کرد

رونالد آرائوخو که در پیروزی در بازی رفت بارسا در پاریس خوش درخشید، به یکباره به بزرگترین مقصر شکست 4-1 و حذف آبی‌اناری‌ها مقابل پاری سن ژرمن تبدیل شد. این نتیجه به پاریسی‌ها اجازه داد با پیروزی 6-4 در مجموع به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. برای بسیاری از هواداران بارسلونا و کارشناسان فوتبال، کارت قرمز آرائوخو نقطه عطفی در این بازی بود که تیم بارسلونا را 10 نفره کرد و به پی‌اس‌جی اجازه داد تا کاملا به بازی مسلط شود.

بیشتر بخوانید: شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس عذرخواهی رونالد آرائوخو

یک روز پس از بازی، رونالد آرائوخو سرانجام در مورد عملکرد خود مقابل پاری سن ژرمن صحبت کرد. او در اینستاگرام از هواداران و هم تیمی‌های خود عذرخواهی کرد و گفت که از این شکست بسیار ناراحت است. آرائوخو در اینستاگرام خود نوشت:

فوتبال به من شادی‌های زیادی ‏داده و حالا سیلی سختی به من زد. از همه کسانی که بدون قید و شرط در کنارم هستند، هم تیمی‌هایم که همه توان خودشان را در زمین گذاشتند و هوادارانی که تا پایان به این تیم باور داشتند تشکر می‌کنم. خیلی خیلی متاسفم که نتوانستم این شادی را به شما هدیه کنم. ما دوباره سعی خواهیم کرد. فورزا بارسا تا ابد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ راهیابی اسماعیلی، رستمی، گرمسیری و ساروی به نیمه‌نهایی
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور