Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:48:01 GMT

گذری بر وقتی کوه گم شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۱۷۲

گذری بر وقتی کوه گم شد

کتاب «وقتی کوه گم شد» براساس زندگی‌ سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان به قلم بهزاد بهزادپور است.

حاج احمد متوسلیان، کاظم اخوان، تقی رستگارمقدم و سیدمحسن موسوی ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه «برباره» لبنان توسط نیروهای فالانژ ربوده شده‌اند و تا کنون چندین ادعای ناموثق در مورد وضعیت این چهاردیپلمات ایرانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب حاضر در حقیقت فیلم نامه ای جهت تولید یک مجموعه سیزده قسمتی برای تلویزیون است که بهزادپور آن را در ۴۷۸ صفحه به رشته تحریر درآورده و توسط نشر۲۷بعثت چاپ و منتشر شده است.

قیمت چاپ سوم کتاب ۴۵هزارتومان است.

* آخرین درخواست حاج احمد از شهید بروجردی چه بود؟

* چند نکته درباره حاج احمد متوسلیان و همراهانش

سردار گلعلی بابایی در سخنانی پیرامون کتاب «وقتی کوه گم شد» گفته است: نتیجه تلاش‌های بهزادپور فیلمنامه یک سریال تقریباً ۲۵ قسمتی با عنوان «وقتی کوه گم شد» شد که هیچ گاه به مرحله ساخت نرسید. متولی این سریال شبکه دو سیما و کنگره شهدای تهران بود، اما چون سریال مورد نظر ساخته نشد، فیلمنامه «وقتی کوه گم شد» به همان صورت سناریو باقی ماند؛ در صورتی که، می‌توان گفت آن اثر یک رمان است که دیالوگ دارد.»

ایسنا/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وقتی کوه گم شد حاج احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

 

دیگر خبرها

  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم