Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۳ میلیارد ریال در قالب طرح‌های مختلف برای اشتغال زندانیان نیازمند از سوی کمیته امداد پرداخت‌شده است گفت: تلاش شد تا با تحت حمایت قرار دادن این افراد از آسیب‌های اجتماعی متوجه آن‌ها پیشگیری و ضمن آن این خانواده‌ها نیز توانمند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طی بازده مذکور ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی در استان برای خانواده‌های زندانیان پرداخت شد افزود: این تسهیلات منجر به اشتغال برای افزون بر ۶۰ نفر در استان سمنان شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بابیان اینکه طی یک سال گذشته ۶۸۸ نفر از خانواده‌های زندانی در استان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند ابراز داشت: بسیاری از خانواده‌های زندانیان از نخبگان قرآنی و فرهنگی هستند که با کار‌های آموزشی برای اعتلای جایگاه این عزیزان تلاش می‌شود.

مسعودیان‌راد در ادامه تصریح کرد: به‌طورکلی نگرش خانواده‌های زندانی در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی که زندانیان با آنان درگیر هستند متفاوت است و در بسیاری از موارد این خانواده‌ها برای مقابله با این آسیب‌ها در جامعه اقدام می‌کنند.

او افزود: خانواده‌های زندانیان به‌طورکلی و عمده، شناختی از آسیب‌های اجتماعی که خود زندانی درگیر آن است ندارند و از خانواده‌های متدین و مذهبی جامعه هستند لذا حمایت از آن‌ها در اولویت کمیته امداد قرار دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات اشتغال اشتغال پایدار آسیب های اجتماعی استان سمنان کمیته امداد خانواده ها آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد