Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:37:31 GMT

ریاض حمله داعش به زندان افغانستان را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۲۷۹

ریاض حمله داعش به زندان افغانستان را محکوم کرد

عربستان حمله تروریستی اخیر به زندان شهر «جلال آباد» واقع در شرق افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از، وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به زندانی در شهر «جلال آباد» واقع در شرق افغانستان که در نتیجه آن چند تن کشته و زخمی شدند، محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان مجددا بر همبستگی ریاض و حمایتش از افغانستان در راستای تلاش برای مبارزه با ترویسم، خشونت و افراط‌گری تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه به خانواده قربانیان، دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت و برای زخمی شدگان آرزوی شفای عاجل کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت خارجه عربستان داعش افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناکامی و ناتوانی جامعه جهانی در بکارگیری ابزارهای تنبیهی برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، به ارتکاب جنایت‌های بیشتر و افزایش رنج ملت فلسطین و ویرانی بیشتر منجر می‌شود.

این وزارتخانه این جنایت‌ها که جدیدترین آنها کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع بهداشتی درمانی «ناصر» خان یونس بود را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان بار دیگر از جامعه جهانی خواست به وظیفه خود برای پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه عمل و این رژیم را به خاطر جنایت‌های انجام شده، مجازات کند.

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه روز سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.

این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیش تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صدها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گورها باشد.

پیش تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟