Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان گفت: جشنواره سراسری ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از برگزاری جشنواره سراسری ایده‌پردازی تعلیم و تربیت دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان خبر داد و اظهار داشت: سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد این جشنواره را در محورهای مختلف برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان در مورد قالب‌هایی که آثار علاقمندان برای شرکت در جشنواره ایده‌پردازی باید در آن راستا تهیه شود عنوان کرد: فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند آثار و ایده‌های خود را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن‌گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهادات به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

حبیبی در مورد محورهای تعیین شده جهت برگزاری جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا نیز تصریح کرد: یادگیری مؤثر، زیرساخت‌ها، الگوهای تربیتی مؤثر در نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از جمله محورهای جشنواره ایده‌پردازی محسوب می‌شود.

اخبار تئاتر | «کامران تفتی» در برج آزادی کارگردانی می‌کند/ جشنواره تئاتر «اکبر رادی» لغو شداخبار هنرهای تجسمی | فراخوان جشنواره عکاسی «پلاک 110» منتشر شد/ تمدید مهلت ارسال اثر به دوسالانه «دستان»اخبار هنرهای تجسمی| معرفی برگزیدگان جشنواره عکس «رمضان در قاب تصویر» و درخشش اعضای کانون در جشنواره نقاشی «صلح و دوستی»

وی موضوع یادگیری مؤثر به عنوان یکی از محورهای جشنواره ایده‌پردازی را تشریح کرد و اظهار داشت: یادگیری مؤثر در دوران کرونا، ارزشیابی مؤثر در آموزش‌های غیر حضوری، نقش خانواده در تربیت و یادگیری، رسانه، فضای مجازی و یادگیری مؤثر از بخش‌های مورد نظر برای تهیه آثار هستند.

حبیبی الگوی تربیتی مؤثر نظام آموزشی را نیز به عنوان یکی دیگر از محورهای این جشنواره مورد اشاره قرار داد و گفت: آثار علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌تواند در موضوعاتی مانند همسویی جریان تربیت خانواده و تعلیم و تربیت رسمی، نقش انجمن اولیاء و مربیان، تأثیر سواد رسانه و فضای مجازی بر کارکرد نقش معلمان تهیه شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان تربیت دانش‌آموز، وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت معلمان در شرایط کرونا را نیز به عنوان ایده‌های قابل استفاده متذکر شد و گفت: در بخش زیرساخت نیز شبکه شاد، قوت‌ها، ضعف‌ها و راهکارها، توانمندی معلمان در بهره‌گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی می‌تواند مورد تحقیق قرار گیرد.

حبیبی مهارت‌های ICDL و تأثیر آن بر نقش معلمان و دانش‌آموزان در یادگیری، شبکه شاد، سلامت و امنیت دانش‌آموزان را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: مدیریت زمان در آموزش‌های مجازی، برنامه‌ریزی کارآمد آموزشی و درسی، شناسایی و رفع آسیب‌های نظام آموزشی در شرایط کرونا از دیگر موضوعات جشنواره ایده‌پردازی هستند.

وی محورهای دیگر جشنواره ایده‌پردازی نظیر آسیب‌شناسی پسا کرونا و تجارب زیست را نیز مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ایده‌های دانشجویان و دانش‌آموزان، ایده‌های آزاد، نوآورانه، خلاق، پویا و مؤثر برای آموزش و پرورش از جمله سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح در جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گیلان با بیان اینکه ثبت‌نام جشنواره ایده‌پردازی از روز شنبه 11مرداد 99 و در سامانه اینترنتی www.sci-cbo.ir آغاز شده است گفت: زمان ارسال تا 5 شهریور 99 تعیین شده و علاقمندان برای شرکت و اطلاع از نحوه برگزاری جشنواره می‌توانند با شماره 01333665112 تماس بگیرند.

حبیبی در مورد جوایز جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا ویژه فرهنگیان، دانشجویان و دانش‌آموزان نیز مواردی را بیان داشت و در تشریح بیشتر این موضوع خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا و به هر یک از 20 موضوع آن جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... جشنواره مجازی پیام واقعه غدیر خم در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود منتخبان جشنواره ملی عکس «آب» معرفی شدند/ تقدیر از عکاس تسنیم دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت منصوب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جشنواره مجازی پیام واقعه غدیر خم در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود منتخبان جشنواره ملی عکس «آب» معرفی شدند/ تقدیر از عکاس تسنیم دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت منصوب شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۴ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۵ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۶ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۷ شیوع ‌نگران کننده کرونا در ‌کاشان/ ویروس جهش‌یافته کرونا مُسری‌تر شده است ۸ عضو کمیسیون بودجه مجلس: دولت ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی بدهکار است مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ صدور کیفرخواست برای ۲۱ متهم پرونده اداره کل غله استان کرمان + ۷ اتهام اصلی متهمان گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان دانشجویان و دانش آموزان برگزار می شود دوران کرونا یادگیری مؤثر نظام آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی گفت: در شرایط کنونی، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند.

وی افزود: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و…، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

کد خبر 6088263 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد