Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس اداره محیط زیست خرم‌دره گفت: پسماندهای کرونایی، سلول و پارتیشن جدایی در جایگاه زباله دارند.

توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که حسب قانون مدیریت پسماند، مدیریت پسماندها بر عهده تولیدکننده آن است، عنوان کرد: با نظارت‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پایش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، بیمارستان بوعلی و سایر درمانگاه‌ها به‌عنوان تولیدکننده پسماندهای ویژه مسئولیت، مدیریت پسماندهای فوق را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پسماندهای کرونایی در شهرستان خرم‌دره در بهترین شرایط مدیریت می‌شوند، اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون، مراکز درمانی و نقاهت‌گاه بر اساس دستورالعمل‌های سازمانی اقدام به ساماندهی پسماندهای ویژه کرده‌اند که به‌صورت کاملا ایزوله و از طریق دستگاه بی‌خطرسازی و سپس به وسیله ماشین‌آلات ویژه توسط شهرداری در سلول‌های مجزا از سایر پسماندها در جایگاه زباله دفع و دفن بهداشتی می‌شوند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه پایش پسماندهای کرونایی و عفونی توسط کارشناسان اداره متبوع به صورت هفتگی انجام می‌شود، عنوان کرد: در پنج ماهه گذشته تخلفی از سوی بیمارستان و مراکز درمانی و شهرداری در خصوص مدیریت پسماندهای فوق انجام نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پسماندهای کرونایی، سلول و پارتیشن جدایی در جایگاه زباله دارند، خاطرنشان کرد: فاضلاب بخش کرونا، در بیمارستان از طریق تصفیه‌خانه تصفیه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان پسماند کرونا خرم دره پسماندهای کرونایی جایگاه زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پسماندها و زباله های همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • مدیریت پسماندها و زباله های همدان
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • پسماند و مشکلات فراوان در کردستان