Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم والیبال جوانان پس از قهرمانی در جهان با وعده‌های زیادی مواجه شد اما هیچ‌کدام از این قول‌ها رنگ عمل به‌خود ندیدند تا وضعیت پیچیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم والیبال جوانان ایران یک سال پیش توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند؛ در پی این قهرمانی مسئولان اعلام کردند که بازیکنانی که سن‌شان 18 سال و یک روز است به عنوان پاداش از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاداش غیر از دو بازیکن به نام‌های بردیا سعادت و مهران فیض‌امام‌دوست شامل حال تمام بازیکنان شد. از آن زمان به بعد تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا مشکل این دو بازیکن هم حل شود، اما تلاش‌ها به جایی نرسید.

حالا که یک سال از قهرمانی جوانان می‌گذرد موضوع پرداخت پاداش به این تیم در رسانه‌ها داغ شده است. ضمن اینکه اعضای تیم والیبال جوانان در صفحات شخصی خود یک پست مشترک منتشر کردند و خواهان دیدار با مرتضوی، رئیس دیوان عالی کشور شدند تا موضوع معافیت این دو بازیکن را مطرح کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم والیبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها
  • معرفی اعضای کادرفنی تیم‌های کاراته دختران و پسران ایران