Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آنچه در اتاق اتفاق افتاد» نوشته جان بولتون به‌زودی با ترجمه محمد خجسته توسط انتشارات نگاه منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

این‌کتاب دربرگیرنده خاطرات سیاسی جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا است که توسط دونالد ترامپ کنار گذاشته شد. او پس از سخنان و افشاگری‌هایی که پس از برکناری‌اش داشت، توسط مایک پمپئو وزیر فعلی امور خارجه آمریکا خائن خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولتون یکی از تندروهای سیاسی آمریکا و یکی از سیاستمداران ضد ایرانی این‌کشور محسوب می‌شود.

بولتون در کتاب خود ناگفته‌ها و مطالب افشاگرانه زیادی را از دولت دونالد ترامپ نقل کرده که باعث شد دولت ترامپ تا چندماه جلوی انتشار کتاب را بگیرد و پیرامون انتشار آن، حواشی زیادی به وجود آید.

ترجمه فارسی «آنچه در اتاق اتفاق افتاد» با ۶۰۰ صفحه منتشر می‌شود.

کد خبر 4989077 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جان بولتون دونالد ترامپ انتشارات نگاه ترجمه نشر نگاه ایالات متحده آمریکا ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان ویروس کرونا ادبیات جهان تازه های نشر ادبیات داستانی گردشگری تجدید چاپ نقد کتاب رایزنی فرهنگی رمان ایرانی معرفی کتاب بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آبی آتشین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در این اثر؛ ماجرای چندین شخصیت از سال‌های قبل از انقلاب دنبال می‌شود و در چندین برش قصه، به روز سرنوشت‌ساز می‌رسیم که در آن تمام این شخصیت‌ها به یکدیگر می‌پیوندند تا تاریخ را رقم بزنند.

کتاب آبی آتشین به‌ قلم دانیال قاسمی‌پور در انتشارات شهید کاظمی چاپ و راهی بازار نشر  شد.

انسیه بحری گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • «خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان !
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد