Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی قهرمان جهان و عنوان دار المپیک بهمراه یگانه غریب گشته ملی پوش کشتی آلیش بانوان و دارای عنوان های بین المللی در این رشته با همراهی پرویز پرستویی در روستاهای محروم مناطق کوهستانی اطراف تهران به توزیع بسته های مواد غذایی به خانوه های کم بضاعت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته های غذایی در ادامه کمک های موسسه فرهنگی و خیریه خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع) از محل کمک های مردمی تهیه و تامین شده بود و با الویت زنان سرپرست خانوار توزیع شد.

این موسسه که توسط جمعی از کشتی گیران و ورزشکاران کمک های مردمی را میان مردم کم برخوردار در سراسر کشور توزیع می کند علاوه بر این به کمک ها به مردم مناطق محروم در سراسر کشور به خانه سازی، مدرسه سازی و اشتغال زایی برای روستاییان مناطق مرزی استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی اقدام می کند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران

وزیر کشور امروز در سفر به قم،به همراه استاندار قم از خدمات دستگاه های امدادی و انتظامی استان به مسافران نوروزی در عوارضی قم - تهران بازدید کرد.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به صورت سرزده با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران ، پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • تصاویر آخرالزمانی از بارش‌های شدید در اطراف تهران + فیلم