Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:33:13 GMT

غیبت اجباری کاوه در نخستین بازی فصل جدید

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۵۱۷

غیبت اجباری کاوه در نخستین بازی فصل جدید

کاوه رضایی نمی‌تواند تیم شارلوا را در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر بلژیک (ژوپیلر لیگ) همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از Walfoot  بلژیک، کاوه رضایی با وجود انتقال قرضی اخیر از کلوب بروژ به شارلوا نمی‌تواند شنبه آینده در دیدار این دو تیم در هفته نخست ژوپیلر لیگ بلژیک به میدان رود.

شارلوا ساعت 16:30 دقیقه شنبه هفته آینده در بازی افتتاحیه ژوپیلر لیگ بلژیک میهمان کلوب بروژ، مدافع عنوان قهرمانی است اما نمی‌تواند از بهترین گلزن خود در فصل گذشته بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاوه رضایی طبق مفاد قرارداد انتقال قرضی به شارلوا هنوز هم بخشی از دستمزد سالیانه‌اش را از کلوب بروژ دریافت می‌کند و اجازه بازی برابر تیم پیشین خود را ندارد.

 

کاوه رضایی که در فصل گذشته لیگ بلژیک هم به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرده بود  در 2 دیدار رفت و برگشت برابر کلوب بروژ حضور نداشت.

کاوه رضایی شارلروا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی شارلروا کاوه رضایی کلوب بروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار پیش روی استقلال با شمس آذر قزوین و نیاز آبی‌پوشان به پیروزی برای حفظ صدر جدول اظهار کرد: دیگر تیم آسانی در لیگ برتر نداریم و همه تیم‌ها این توانایی را دارند تا استقلال را متوقف کنند. پس وظیفه تیم استقلال این است با برنامه و آماده به دیدار هر حریفی برود. شمس آذر در دور رفت هم توانست از استقلال امتیاز بگیرد و بازی‌های آخر خود را هم برده، حتماً سعید دقیقی و شاگردانش برای آنکه از استقلال امتیاز بگیرند بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است. این تیم بازی تهاجمی را در دستور کار دارد و مقابل چنین حریفی می‌توان برنده شد به شرطی که اجازه ندهند از قدرت هجومی خود استفاده کنند و از فضا‌هایی که در حملات خود می‌دهد نهایت استفاده را برد. شمس آذر تیم جوان و با انگیزه‌ای است و آنالیز خوبی روی شکل بازی استقلال خواهد داشت. در آخرین بازی که از تیم جواد نکونام دیدم عملکرد تیم بسیار خوب بود و نشان داد می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. شناختی که تیم‌ها در بازی‌های دور برگشت از هم دارند در کسب نتیجه اهمیت زیادی دارد. می‌دانند که چگونه به دروازه حریفان برسند.  

پیشکسوت تیم استقلال در مورد انتقاد از شکل بازی تیم جواد نکونام گفت: استقلال بیشتر توپ را به کناره‌ها می‌برد و از سانتر‌های کوتاه و بلند استفاده می‌کند تا به گل برسد و تا حدود زیادی هم موفق بود، چون بهترین حربه برای گلزنی است. این هم یک تاکتیک تیمی است که نمی‌توان به آن خرده و ایراد گرفت. هر مربی به یک یا چند شکل به دنبال کسب نتیجه است. ضمن اینکه استقلال فقط متکی به این روش گلزنی نیست و از ترفند‌های دیگری هم استفاده می‌کند.

رشیدی در مورد شانس قهرمانی استقلال در رقابت با پرسپولیس یادآور شد: هر اتفاقی در طول مسابقات ممکن است رخ دهد و بستگی به این دارد که استقلال بتواند خود را همیشه در بالاترین سطح نگه دارد. همه رقبا به دنبال کسب نتیجه هستند و باید مراقب آنها بود. امیدوارم بازیکنان اصلی استقلال در ۷ هفته باقیمانده مصدوم نشوند. غیبت کوین یامگا و بعد از آن مهدی مهدی‌پور دردسر‌های نکونام را بیشتر کرده و امیدوارم دیگر بازیکنی از استقلال مصدوم نشود، چون غیبت این دو بازیکن تأثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • هاکی روی یخ عشق آباد؛ پیروزی آیس باکس ایران در گام نخست
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال