Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:00:50 GMT

افزایش 300 درصدی مرسولات پستی در رفسنجان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۵۶۸

افزایش 300 درصدی مرسولات پستی در رفسنجان

رئیس اداره پست رفسنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خرید اینترنتی، مرسولات پستی در این شهرستان 300 درصد افزایش داشته است.

مجید شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: از اول بهمن امسال تا خردادماه مرسولاتی که وارد پست شده 300 درصد افزایش ترافیک داشته که به‌دلیل شیوع کرونا بوده که خریدهای اینترنتی افزایش داشته و این میزان مرسوله  بی‌سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پست رفسنجان در خصوص تماس با صاحبان مرسوله‌ها توضیح داد: به‌دلیل اینکه زیرساخت‌ها و نیروی انسانی که داشتیم پیش‌بینی 300 درصد افزایش نبوده و نواقصی وجود داشت، از مشتریان درخواست می‌شد که برای تحویل مرسوله به اداره پست مراجعه کنند.

 وی ادامه داد: قبلا روزانه 100مرسوله تحویل پست می‌شد که حجم کار کمتر بود اما برای 300 مرسوله امکان توزیع توسط یک نفر نبود.

شهابی عنوان کرد: از اول تیرماه اعلام کردیم که ارباب‌رجوع در قسمت توزیع مرسولات مراجعه نکند و چنانچه با او تماس گرفتند که برای تحویل مرسوله خود به پست مراجعه کند درخواست کند که موزع خودش مرسوله را درب منزل تحویل دهد.

وی با بیان اینکه تأکید ما بر این است که کسی وارد اداره پست نشود و مرسوله درب منزل تحویل داده می‌شود، افزود:  مرسولات چهار بار در پست رفسنجان باید جابه‌جا شوند اگر قرار باشد ارباب رجوع به اداره مراجعه کند زمان تلف می‌شود و نمی‌توانند جواب بدهند موزع  باید امانت‌ها را پشت سر هم قرار دهد تا به راحتی بتوانند به دست شهروندان برسانند.

شهابی در ادامه با بیان اینکه 13 دفتر خدمات ارتباطی شهرستان که توسط وزارت ارتباطات دایر شدند زیر نظر اداره پست هستند، تصریح کرد: اخیرا این دفاتر پیشخوان دولت شدند.

وی بیان کرد: این دفتر باید بازدید شوند که در بازدیدی که انجام دادیم اکثرا فضای ناکافی دارند و فاصله اجتماعی در فضای کوچک رعایت نمی‌شود، بعضی‌ها نسبت به زدن ماسک و حفاظ بین مشتری مشکل داشتند که در این بازدیدها دو مورد قرمز داشتیم که به زرد تبدیل شدند اما رتبه زرد زیاد داریم.

شهابی اضافه کرد: از 6 بازدید انجام شده طی روزهای گذشته دو مورد سبز و چهار مورد زرد داشتیم اما باز هم رعایت نکردند که اخطار جدی داده می‌شود و این بازدیدها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/80016/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مرسوله پست رفسنجان اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین

داروی سفالکسین نوعی آنتی بیوتیک است که عفونت‌ها را درمان می‌کند، اما این روز‌ها بیمارانی که برای تهیه این دارو به داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند، با گرانی آن مواجه شدند.

شهروندخبرنگارما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

چهار ورق قرص سفالکسین ۵۰۰ در داروخانه‌ها به قیمت ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این وضعیت برای ما بسیار دشوار است. خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • تولید ماهانه ۲۵ هزار گیاه زینتی در سرای نوآوری کشت‌بافت رفسنجان/ رشد ۵ برابری درآمدها در دو سال
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس