Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی AFC نوشت که شاگردان فرهاد مجیدی با شکست سپاهان، گامی حیاتی برای نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتبال برداشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی با تیتر «استقلالِ 10 نفره بُردی کلیدی به دست آورد»، به بررسی نتایج مهم دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC نوشت: پرسپولیس پیشتر قهرمانی خود را جشن گرفت، اما رقیب همشهری آنها یعنی استقلال پس از شکست 2 بر یک سپاهان، گام بسیار مهمی برای به پایان رساندن فصل در جایگاه دوم جدول برداشت.

تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

پس از اخراج آرش رضاوند در دقیقه 44، تیم فرهاد مجیدی بیش از نیمی از مسابقه را با یک بازیکن کمتر سپری کرد اما پنالتی شیخ دیاباته و گل به‌خودی علی مصلح، سه امتیاز بسیار باارزش را برای استقلال تضمین کرد.

استقلال تنها تیم نیمه بالایی جدول بود که این هفته پیروز شد. تراکتور پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان به رتبه سوم جدول رسید و شکست سپاهان نیز این تیم را به رده چهارم رساند.

در آن سوی جدول، تیم انتهای جدولی شاهین بوشهر با برتری 2 بر صفر مقابل تیم رده چهاردهمی پارس جنوبی که بسیار به آن نیاز داشت، امید خود را برای بقا در لیگ برتر زنده نگه داشت. این نتیجه، فاصله دو تیم را در فاصله سه هفته تا پایان رقابت‌ها به چهار امتیاز رساند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال AFC لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز پارس جنوبی‌ جم تیم فوتبال شاهین بوشهر سپاهان اصفهان استقلال بیشتر بخوانید... قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست مومنی: استقلال مقابل شهر خودرو منطقی بازی کند تا با امتیاز به تهران بیاید/ دیاباته متبحرانه پنالتی گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست مومنی: استقلال مقابل شهر خودرو منطقی بازی کند تا با امتیاز به تهران بیاید/ دیاباته متبحرانه پنالتی گرفت واژه های کاربردی مرتبط فوتبال AFC لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز پارس جنوبی‌ جم تیم فوتبال شاهین بوشهر سپاهان اصفهان استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۳ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۶ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ باشگاه استقلال: تصمیماتی گرفتیم تا خطری استقلال را تهدید نکند مهمترین اخبار ورزشی حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز پارس جنوبی جم تیم فوتبال شاهین بوشهر سپاهان اصفهان استقلال فوتبال لیگ برتر فوتبال تراکتور تبریز پارس جنوبی جم تیم فوتبال شاهین بوشهر سپاهان اصفهان استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟

منصور رشیدی به محرومیت سیدحسین حسینی واکنش نشان داده است.

طرفداری | منصور رشیدی صحبت های جنجالی را درباره محرومیت سیدحسین حسینی انجام داده است.

گفتگوی منصور رشیدی با خبر آنلاین رو می خوانید:

رقابت نفسگیری در بالای جدول بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، نظر شما در مورد این کورس قهرمانی چیست؟

خب همانطور که می‌بینیم دو تیم فقط با اختلاف یک امتیاز در رده بندی قرار دارند. از حالا تمام بازی ها برای دو تیم مانند یک فینال تمام عیار خواهد بود. مخصوصا میانگین سنی بالای این دو تیم باعث می‌شود که در مقابل تیم های جوان کم بیاورند. دیدیم که استقلال در بازی مقابل شمس آذر از دقیقه 70،80 کم بیاورد و 2 گل بخورد. امتیاز گرفتن از حالا سخت می شود. تیم ها باید هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی برای کسب نتیجه در بالاترین حد ممکن باشند.

بازی بعدی استقلال و پرسپولیس در لیگ به ترتیب با تراکتور و سپاهان است، نتیجه این دو بازی تا چه حد می تواند در تعیین قهرمانی نقش داشته باشد؟

قطعا هر دو بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی به حساب می‌آید. هم سپاهان هم تراکتور تیم هایی هستند که بازیکنان بسیار خوبی دارند و از هواداران زیادی بر خوردار هستند. سپاهان با برد در بازی قبلی با روحیه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تراکتور نیز در تبریز از هوادارانش بهره می‌برد، برای همین هر دو بازی قطعا سخت خواهد بود و به نظرم هم پرسپولیس و هم استقلال به مساوی در این بازی ها قانع خواهند بود تا ببینند در ادامه راه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظرتان در مورد محرومیت سیدحسین حسینی چیست؟

اخبار را خواندم آخر با چه قانونی به خاطر یک دختر 13،14 ساله هوادار فوتبال باید محروم شوید؟ چرا وقتی آن آقا مادر رئیس جمهور ونزوئلا را بغل کرد کسی چیزی نگفت و جریمه نشد؟ حتی در فیلم ها چیزهای بدتری می بینیم چرا باید یک فوتبالیست را از بازی کردن به خاطر چنین اتفاقی محروم کرد. نمی دانم اسمش را چه چیزی بگذارم، فاجعه است. 300 میلیون برای یک اتفاق. بیش از این هم نمی‌شود حرف زد.

پس از کش و قوس های فراوان استقلال و پرسپولیس هم واگذار شدند.

بله من خودم هم بازنشسته شرکت نفت هستم می دانم که این شرکت ها از صندوق هایی که دارند تیم را خریداری کرده‌اند. امیدوارم که مشکلات هر دو تیم برطرف شود اما از نظر من مشکلات بیشتر از این حرف هاست. هر سال یک اتفاق و مشکل جدید در فوتبال ایران رخ می دهد و مشکلات جدیدی اضافه می‌شود که این تیم ها روز خوش نمی‌بینند. شابعاتی وجود دارد که هم بانک ها و هم شرکتی که مالکیت دو تیم را بر عهده گرفته‌اند ضرر ده هستند که این خبر بسیار ترسناکی است. بهتر است اقتصاد دان ها در این مورد نظر دهند که این واگذاری سرانجام خوبی خواهد داشت یا خیر.

استقلال ابتدای فصل با موبایل استقلال قرارداد امضا کرد که پس از جنجال های شرکت مشابه شاهد پاک شدنش از روی پیراهن استقلال هستیم.

وقتی شرکتی مشابه آن از مردم کلاهبرداری کرده طبیعی بود که این اتفاق رخ دهد، چرا باید از شرکت هایی که باعث بدبختی مردم شده اند در فوتبال حمایت شود؟ پولی که به عنوان اسپانسر هم به تیم داده آش دهان سوزی نبوده و در فوتبال این پول ها به چشم نمی‌آیند. در نهایت در فوتبال جایی برای تبلیغ این شرکت ها نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال