Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:28:14 GMT

شک نکنید لیون می‌تواند از سد یوونتوس بگذرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۷۰۳

شک نکنید لیون می‌تواند از سد یوونتوس بگذرد

ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون می‌گوید این تیم بدون ترس از یوونتوس به تورین می‌رود و می‌تواند بیانکونری را از لیگ قهرمانان حذف کند.

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون می‌گوید تیمش که روز جمعه برای دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان راهی تورین می‌شود بدون کوچک‌ترین ترسی در مقابل این تیم خواهد ایستاد و اطمینان دارد که می‌تواند بیانکونری را از لیگ قهرمانان حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیون که بازی رفت را در ماه فوریه در خانه خود با نتیجه 1-0 پیروز شده حالا امید زیادی به موفقیت در زمین یوونتوس دارد. دیپای که بازوبند کاپیتانی لیون را به بازو می بندد مدتی به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بود ولی در بازی اخیر لیون مقابل پاری سن ژرمن در فینال لیگ کاپ فرانسه به میدان برگشت تا وقت قلبی برای لیون در آستانه دیدار با یوونتوس باشد.

 

 

ممفیس دیپای در مصاحبه با وبسایت یوفا در این باره گفت: " بازی رفت ما با یوونتوس اولین بازی‌ای بود که من بعد از یک مصدومیت شدید تماشا کردم و تیمی دیدم که با روحیه عالی و یکدست و هماهنگ مبارزه می‌کرد و می‌جنگید. این برایم خیلی خوشحال کننده بود. یووه در آن بازی خوب کار نمی‌کرد ولی حالا که ماه‌ها از آن زمان گذشته شرایط فرق کرده. آنها حالا نسبت به ما بازیهای به مراتب بیشتری داشته اند و از خیلی جهات وضعیت شان فرق کرده".

 

کاپیتان لیون در ادامه گفت: " ولی همین وقفه طولانی باعث شد که من بتوانم دوباره در لیگ قهرمانان بازی کنم. من آماده ام. با توجه به قوانین جدید که قرار است بازیها از مرحله بعدی متمرکز برگزار شود هر تیمی شانس قهرمانی دارد. البته یوونتوس بازیکنان بسیار باتجربه ای دارد و ما در نقطه مقابل تیم خیلی جوانی هستیم که بازیکنان مان از بازی های حساس در چمپیونزلیگ هیچ تجربه ای ندارند. ولی من می دانم که ما تیم خیلی مشتاقی هستیم که از هیچ تیمی نمی ترسد".

 

 

یوونتوس لیون ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس لیون ممفیس دیپای لیگ قهرمانان ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم

5 پیروزی برتر یوونتوس در ورزشگاه المپیکوی شهر رم و در مقابل لاتزیو

دانلود (25.2MB)

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • الگری: می‌دانستم مدیران یوونتوس به من اعتماد دارند؛ انتقادپذیر هستم و می‌دانم خوب نیستیم
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم