Web Analytics Made Easy - Statcounter

به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش، با تصویب امام خامنه‌ای، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش اهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مبنی بر اهدای پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نایل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش بی‌بدیل دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.

این دانشگاه با تربیت افسران مومن، مطهر و مالکان اشتری، چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش آفرینی موثر در ارتقای توان رزمی و دفاعی، بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید» مفتخر شده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبری ارتش دانشگاه افسری امام علی پرچم و نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش در گفت‌وگویی با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به بررسی عملکرد ارتش در سال‌های بعد از انقلاب و تفاوت‌های بنیادین آن با ارتش پیش از انقلاب پرداخت.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود، گفت: شاید کسی تصور نمی‌کرد ارتشی که در دوران پهلوی اول بنیان گذاشته شد و در دوران پهلوی دوم به نماد اصلی طاغوت و ژاندارم منافع غرب در خاورمیانه تبدیل شده بود، بعد از سرنگونی طاغوت بلافاصله با انقلابِ برآمده از دل مردم، اعلام وفاداری کرده و در ادامه به بازوی قدرتمندی برای حفظ و حراست از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی تبدیل شود. ارتشی که حالا بنا بر فرمایش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جبهه‌های مقاومت هم ایفای نقش می‌کند.

کد خبر 6081836 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • خط و نشان یک فرمانده ارتش برای اسرائیل
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد