Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم سلیمانی فرزند غدیر است و درخشش در مکتب غدیر سبب شد که خودش صاحب مکتب شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عربپور صبح امروز در نشست فرماندهان و مدیران‌ بسیج دانشجویی استان کرمان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر خم عید بزرگ جهان اسلام بوده و عیدالله اکبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه غدیر حاکمیت امامت و ولایت بعد از رسالت است گفت: با تمام تبلیغاتی که دشمن داشته و شبه‌افکنی‌های زیاد علیه مسئله غدیر اما غدیر نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.

فرمانده سپاه استان کرمان: حاج قاسم جبهه مقاومت را به وسعت تمام دنیا توسعه دادفرمانده سپاه استان کرمان: مرحله دوم نهضت مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز می‌شودفرمانده سپاه استان کرمان: نهادینه شدن نظام تربیتی اسلامی راه حل مشکلات امروز جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اگر بزرگان اسلام از همان روز عید غدیر حول محور اکسیر ناب امامت گرد آمده بودند وضعیت جهان اسلام این‌گونه نبود افزود: آنهایی که دین و سیاست را جدا می‌دانند تبیین مسئله غدیر به آنها ثابت می‌کند که نمی‌توان بین دین و سیاست جدایی گذاشت.

وی با بیان اینکه با غدیر یک انقلاب تمام عیار کامل از رسالت انبیا در ایران ایجاد شد و امروز برکات آن عالم‌گیر شده است گفت: مردم ایران با این انقلاب بیعتی ناگسستنی داشتند و بعد از 41 سال هنوز به آن پایبند هستند.

عربپور با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) با تاسی از مسئله امامت و ولایت و واقعه غدیر انقلاب اسلامی ایران را به وجود آورد و حاکمیت اسلام ناب را بر کشور حاکم کرد ادامه داد: دین اسلام در غدیر خم کامل و نعمت الهی بر مسلمانان ساری و جاری شد.

وی با بیان اینکه نعمت حکومت الهی از تمام نعمت‌ها بالاتر است گفت: غدیر باید برای جامعه تبیین شود چرا که حکومتی دیکتاتوری و خلافت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه غدیر سراسر دین‌مداری و سیاست بوده و یکی از درس‌های مهم غدیر ایستادگی و مقاومت است افزود: مردان بزرگی در مسیر غدیر برای تحقق عدالت خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در مکتب غدیر درخشید و خودش صاحب مکتب شد ادامه داد: امروز وهابیت و نظام سلطه در جهان شکست خورده است.

عربپور بیان کرد: آنها فکر می‌کردند اگر شهید سلیمانی و سایر شهدا را از ما بگیرند ما عقب‌نشینی می‌کنیم در حالی‌ که راه شهدا ادامه دارد و در مکتب اهل‌بیت(ع) از حقوق شهدا کوتاه نمی‌آییم.

وی با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی جهان را در بر گرفته و روزبه‌روز بر غدیریان افزوده می‌شود گفت: حاج قاسم سلیمانی فرزند غدیر است که همه حرف او را قبول می‌کنند و در رکابش علیه مشرکین می‌جنگند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمود نگاه عادی به شهید عزیز ما نداشته باشید و حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است ادامه داد: مکتب غدیر دین‌یاری را به ما درس می‌دهد و در مکتب غدیر تنها دینداری مطرح نیست.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غدیر حجم وسیعی از سیاره زمین را فراگرفته است و سردار دل ها این فرهنگ را تبیین کرد گفت: استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند باور غدیری می‌خواهد که امام خمینی (ره) داشت.

عربپور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی این باور را داشت و جلوی استکبار جهانی و هم پیمانانش در منطقه ایستاد افزود: اگر مدیران ما حتی در برجام روحیه غدیری داشتند دشمن سوءاستفاده نمی‌کرد.

در این سرگرد رضا اسماعیل کاخ فرمانده بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: نیروهای بسیج دانشجویی در واقع افسران جنگ نرم هستند که در ابعاد مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده بسیج دانشجویی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: پیگیری هسته‌های مسئله محور با دو رویکرد مطالبه‌گری و عملیات جهادی در دستور کار بسیج دانشجویی استان کرمان است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: تحقق شعار سال نیازمند اقدام عملیاتی، جریان‌سازی و دشمن‌شناسی است فرمانده سپاه استان کرمان: مسئولان در شرایط سخت اقتصادی خود را جدای از مردم نبینند فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده سپاه استان کرمان: تحقق شعار سال نیازمند اقدام عملیاتی، جریان‌سازی و دشمن‌شناسی است فرمانده سپاه استان کرمان: مسئولان در شرایط سخت اقتصادی خود را جدای از مردم نبینند فرمانده سپاه استان کرمان: مکتب شهید سلیمانی در راستای گام دوم انقلاب است واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۴ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال ۵ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ نان زنان سرپرست خانوار در شب بازار بندرعباس آجر شد/ چرا مسئولان شهرداری و فرمانداری بی‌تفاوت شده‌اند؟ ۸ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ صدور کیفرخواست برای ۲۱ متهم پرونده اداره کل غله استان کرمان + ۷ اتهام اصلی متهمان روایت تسنیم از مرداد ماه خونین شیراز علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ / چرا علمای شیراز «استیضاح از رژیم غیرقانونی‌» را اعلام کردند؟ مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان حاج قاسم سلیمانی استان کرمان بسیج دانشجویی امامت و ولایت مکتب غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، گفت: مصرف نعمت، آب، برق، گاز و … نباید بی حساب و کتاب باشد

کد خبر 6086257

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان