Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:27:20 GMT

بیش از ۶۸۸ میلیون ریال سیگاره قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۱۴۸

بیش از ۶۸۸ میلیون ریال سیگاره قاچاق در ماکو کشف شد

ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو گفت: طی ماه گذشته ۹۸ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف شد.

یحیی کاظمی در گفت و گو با ایسنا با تاکید براینکه طی ماه گذشته ۹۸ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد، افزود: بیش از ۶۸۸ میلیون ریال ارزش این پرونده بود که بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل اولیه به مراجع قضایی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه در پی ۳۵۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان در ماه گذشته، ۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع مرتبط ارجاع شد، افزود: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز بیش از یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ماکو عمده‌ترین تخلف‌ها را مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت، احتکار، کم فروشی و صادر نکردن فاکتور عنوان کرد.

وی افزود: در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان در این شهرستان ۱۴۵ فقره بازرسی انجام و ۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش نزدیک به ۳۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجا داده شد.

کاظمی با اشاره به اینکه همچنین ۱۷ گشت مشترک با فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن عمومی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در این مدت انجام شده‌ است، افزود: این شهرستان دارای بیش از ۴۴۰۰ واحد صنفی است که نیازمند حضور و مشارکت مردم در کشف جرائم و برخورد با آنهارا می طلبد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازرسی و نظارت کشف سیگار قاچاق میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان