Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@14:36:49 GMT

مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۱۹۶

مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌

« پیرو ثبت نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستأجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام نموده اند، با توجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی خود  از ساعت 11 صبح روزهای مشخص شده به شرح جدول ذیل با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.»


به گزارش تسنیم بنابر اعلام وزارت راه 2 میلیون و 220 هزار مستأجر برای دریافت وام ودیعه مسکن (مرابحه) ثبت‌نام کرده‌اند. قرار است به مستأجران تهرانی 50 میلیون تومان،‌کلانشهرها 30 میلیون تومان و شهرهای کوچک 15 میلیون تومان وام با سود 13 درصد پرداخت شود. سود ماهانه هر کدام از این وام برای یکسال به ترتیب 540هزار تومان، 320 و 160 هزار تومان است.

امکان بازپرداخت اصل و سود این وام در مدت 36 ماه نیز برای مستأجران فراهم شده است. قسط وام 50 میلیون تومانی ماهانه 1.6 میلیون تومان و وام 30 میلیون تومانی حدود 500 هزار تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وام ودیعه مسکن میلیون تومان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • خبر خوش برای نخبگان؛ وام خرید مسکن افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • وام خرید مسکن نخبگان به ۲ میلیارد تومان افزایش یافت
  • وام‌های خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت
  • افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان
  • خبر خوب نوروزی برای نخبگان/ وام خرید مسکن نخبگان افزایش یافت
  • وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان افزایش یافت