Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، همزمان با سالروز شهادت سرلشگر عباس بابابی و همچنین به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خم، سردار غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با سفر به استان قزوین با خانواده این شهید سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و لوح سپاس را از طرف ستاد کل نیرو‌های مسلح به خانواده شهید بابایی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیاثی راد با بیان اینکه ساده زیست بودن شهید سرلشگربابایی کاملاً برای همه واضح بود، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم شهید بابایی، مسلط بودن بر نفس خویش بود.

او  افزود: شهید بابایی در دستگیری از محرومان زبانزد بود.

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور خاطرنشان کرد: فرماندهان آمریکایی هم اذعان داشتند که شهید عباس بابایی متفکر دوره خود بوده است.

سردار غیاثی راد در این دیدار، هدیه حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا را به خواهر و برادر شهید عباس بابایی تقدیم کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید عباس بابایی سالروز شهادت نیروهای مسل شهید بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • حمله موشکی توپخانه ای حزب الله به پایگاههای اشغالگران
  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • بازدید از بناهای تاریخی خراسان جنوبی فردا رایگان است
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم