Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: آمل جزو شهرهای قرمز از نظر کروناست. به همین دلیل بیشتر تمرینات‌مان در کوه و جنگل انجام می‌شود. - اخبار ورزشی -

امیرحسین زارع در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت این روزهایش برای پیگیری تمرینات اظهار داشت: سردرگم هستیم. این یکی از بدترین حالت‌های دوران ورزشی هر ورزشکاری می‌تواند باشد، یعنی نمی‌دانی تاریخ مسابقه‌ای که پیش رویت هست، چه زمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا چه مسابقه‌ای در پیش است. وقتی فاصله زمانی با مسابقه را نمی‌دانی، نمی‌توانی برنامه تمرینی مناسب داشته باشی.

وی برگزاری مسابقات جهانی را به سود خود دانست و افزود: اگر این رقابت‌ها برگزار شود، من آن را به فال نیک می‌گیرم. مسابقات جهانی قبل از المپیک می‌شود و برای من که باید کسب تجربه کرده و ایرادهایم را بفهمم، خوب است که با حضور در رقابت‌های جهانی متوجه شوم کجای کار هستم. برگزاری یک مسابقه سطح بالای رده سنی بزرگسالان در سال جاری به نفع من است.

دارنده مدال نقره جوانان جهان تاکید کرد که همچنان در چند سال آینده نیز شرایط سنی حضور در مسابقات زیر 23 سال را دارد: سال گذشته طلای امیدهای جهان را گرفتم و فعلاً هم می‌توانم در این رده کشتی بگیرم اما هدفم بزرگسالان است ولی باید دید کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد.

برگزاری نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ کشتی با حضور دبیر و سوریان

زارع در مورد وضعیت تمرینی‌اش ادامه داد: برخی دوستان کلید باشگاه را در اختیار ما قرار داده‌اند، ما ابتدا باشگاه را ضدعفونی می‌کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم، البته آمل جزو شهرهای قرمز از نظر کروناست. به همین دلیل بیشتر تمرینات‌مان در کوه و جنگل انجام می‌شود و در این خصوص با ابراهیم مهربان و غلامرضا محمدی برای گرفتن برنامه تمرینی در ارتباط هستیم. دوست داریم هر چه زودتر اردو تشکیل شود اما انگار شدنی نیست. ما آرزو داریم تمرینات مان در اردو دنبال شود چون آنجا با برنامه بهتر، تمرین و خواب و تغذیه مناسب کار را دنبال می‌کنیم.

این مدعی سنگین وزن کشتی آزاد که با ایران مال قرارداد بسته، در مورد برگزاری لیگ برتر نیز گفت: دوست دارم لیگ برگزار شود ولی بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. تنها منبع درآمد ما همین لیگ است. به تازگی شنیده‌ام جوایز سال 97 مدال آوران را می‌خواهند پرداخت کنند. امیدوارم پرداخت جوایز طوری باشد که با این تورم به دردمان بخورد. من در این سال‌ها بابت مدال‌هایم هیچ جایزه‌ای نگرفته‌ام، فقط در دوره ریاست رسول خادم، بابت مدال نوجوانان جهانم از فدراسیون، پاداش جایزه گرفتم.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... آغاز اردوی مجازی تیم ملی کشتی آزاد بعد از جلسه روز سه‌شنبه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز اردوی مجازی تیم ملی کشتی آزاد بعد از جلسه روز سه‌شنبه واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۳ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۶ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۷ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود AFC: استقلالِ ۱۰ نفره گام مهمی برای نایب‌قهرمانی برداشت مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تمرینات مان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب

علی اصغر زارع زاده مدیر بهره برداری و نگهداری تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد گفت: باتوجه به هشدار‌های گذشته و احتمال وقوع سیل در فصل بهار لایروبی و مرمت بند‌های استان در حال انجام است. 

وی افزود: در حال حاضر بند‌های صادق آباد، مروست، بهاباد۲و بهادران۲ در حال لایروبی است. 

زارع زاده ابراز کرد: باتوجه به آبگیری کامل بند دره گاهان در بارندگی ۲۹ فروردین، با همکاری مدیریت بحران شهرستان تفت و کشاورزان تخلیه حداکثری این بند برای آمادگی مهار سیلاب روز‌های آینده در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان
  • لایروبی و مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان برای مهار سیلاب