Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:59:05 GMT

کرونا، بودجه فدراسیون ها را قطع نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۳۴۸

کرونا، بودجه فدراسیون ها را قطع نمی‌کند

طبق اعلام رییس کمیته ملی المپیک با وجود لغو رویدادهای بین المللی، بودجه فدراسیون ها نه قطع می شود و نه کاهش می یابد. 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه در 5 ماه نخست سال 99 کرونا باعث لغو اکثر رویدادهای بین المللی شده، رییس کمیته ملی المپیک می گوید بودجه فدراسیون ها به خاطر این اتفاقات نه قطع می شود و نه کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سیدرضا صالحی امیری در این باره گفت: تا الان که با شما صحبت می کنم بودجه امسال کمیته ملی المپیک به 120 میلیارد رسیده و انشالله سال آینده بودجه را 150 میلیارد خواهیم بست. در سه سال اخیر ما 10 درصد بودجه فدراسیون ها را رشد دادیم و صددرصد هم پرداخت کردیم. با اینکه در ایران فرهنگ شده که بودجه فقط روی کاغذ است، اما من چیزی به یاد ندارم که چیزی روی کاغذ آمده باشد و ما به تعهدمان عمل نکرده باشیم. 


وی افزود: بعد از این نشست تیم سازمان برنامه و بودجه به اینجا می آیند تا درباره بودجه بحث کنیم. این کار روزانه من است که بودجه را به هر قیمتی به ورزش بیاورم. درست است که این روزها فدراسیون ها برنامه اردویی و اعزامی ندارند، اما ما بودجه را طبق برنامه پرداخت می کنیم. این بودجه باید ذخیره شود تا به محض بازگشایی مسابقات استفاده شود. همچنین فدراسیون ها می توانند در جهت بازسازی و نوسازی فضاهای خود از این بودجه استفاده کنند. اگر ما بودجه را الان پرداخت نکنیم، بعدا فدراسیون ها می گویند شما به ما بودجه ندادید. درست است که الان 70 درصد بودجه ها صرف اردوها و اعزام ها می شود، اما ما سعی می کنیم به تعهد خود عمل کنیم. 


رییس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: البته ما به جز بودجه مصوب، بودجه های غیرمستقیم بیشتری را به فدراسیون ها پرداخت می کنیم. ما 5 میلیارد به فدراسیون های المپیکی کمک ویژه می کنیم. حقوق ورزشکاران المپیکی و پاداش ها و هزینه های دلاری را هم حساب کنید. تخمین ما برای المپیک هم کف بودجه یک میلیون دلار است که نیمی از آن را تامین کردیم. 500 هزار دلار دیگر را باید تهیه کنیم که با نرخ دلار 20400 تومان امروز حدود 10 میلیارد تومان می شود. مگر دلاری که به توکیو می بریم و هزینه می کنیم، کمک به فدراسیون ها نیست؟

سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان بودجه فدراسیون ها کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید