Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون تعداد ۱۰۱ هزار و ۳۲۷ نفر به نام مبارک و القاب حضرت علی (ع) در استان مزین و نام گذاری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا مهرآور صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: در سال 1398 قریب به 900 نفر از به نام و القاب مبارک حضرت علی(ع) مزین و زینت‌بخش شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: همچنین از ابتدای سال ۹۹ نیز ۳۸۷ نفر نام و القاب امیرالمومنین(ع) را برای نوزادان خود برگزیده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیشترین فراوانی نام و القاب حضرت‌علی(ع) در سال ۹۸ نام‌های امیرعلی، علی، علیرضا و علی‌اصغر بوده‌اند و در سال جاری نیز بیشترین فراوانی به نام‌های محمدعلی، امیرعلی و علی بوده است.

مهرآور یادآور شد: در چهار ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نام‌های ابوالفضل، امیرحسین، امیرعلی، علی و محمد دارای بیشترین فراوانی نام در گروه پسران هستند.

وی خاطرنشان‌کرد: تاکنون تعداد ۱۰۱ هزار ۳۲۷ نفر از خراسان‌جنوبی به نام و القاب مبارک حضرت‌علی(ع) مزین و نام‌گذاری شده‌اند.

انتهای‌پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی مهرآور القاب امام علی خراسان جنوبی نام و القاب حضرت علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی

دریافت 25 MB کد خبر 6063982

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی ها در خراسان جنوبی
  • درایام نوروز؛ ۱۰ فوتی در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • تعداد کشته‌ های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • نامگذاری بیش از ۳۲ هزار نفر بنام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی