Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:31:05 GMT

سردرگمی تل‌آویو در مقابل انتقام حزب‌ الله

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۴۲۸

سردرگمی تل‌آویو در مقابل انتقام حزب‌ الله

مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی بعد از اینکه نتوانستند حزب‌الله را به تلاش برای نفوذ به جولان اشغالی متهم کنند، اکنون انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام حزب‌الله در برزخ به سر می‌برد و از حرکت هر جنبنده‌ای در مرزهای فلسطین اشغالی هراسان می‌شود، اکنون سعی می‌کند مسئولیت حوادث امنیتی اخیر در جولان اشغالی را بر گردن ایران بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد روز گذشته بود که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یک گروه چهار نفره را که در حال بمب‌گذاری در کنار فنس‌های امنیتی در مرز جولان اشغالی بودند، از پای درآورده است. صهیونیست‌ها در آن زمان ادعا کردند دولت سوریه را مسئول هرگونه اقدام علیه خود می‌داند و اجازه نخواهد داد حاکمیت این رژیم نقض شود.

بیشتر بخوانید: نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله لبنان تل آویو: آماده باش در مرزهای شمالی کماکان ادامه دارد نصرالله در جنگ اعصاب علیه اسرائیل پیروز شد

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) ادعا کردند که احتمال دارد ایران - و نه حزب‌الله - در پس ماجرای بمب‌گذاری در مرز فلسطین اشغالی با سوریه باشد.

این در حالی است که بیانیه اولیه صادر شده توسط «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، حزب‌الله را مسئول این اقدام معرفی کرده بود اما سپس این وزارتخانه با صدور اصلاحیه‌ای، فقط به اطلاق لفظ «تروریست‌ها» برای مقصر آن حادثه امنیتی اکتفا کرد.

هاآرتص بدون نام بردن از منبع یا مقام خاصی در نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی، فقط مدعی شد که این اقدام می‌تواند در واکنش به حملات هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به پایگاه‌های مقاومت در سوریه باشد و بدون ارائه مدرکی ادعا کرد که ایران قبلا نیز تلاش کرده چنین اقداماتی انجام دهد.

هفته قبل بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

روز جمعه نیز نشریه «اسرائیل هیوم» به نقل از یک مقام نظامی ارشد صهیونیست نوشت: «بنی گانتز، وزیر [جنگ] اسرائیل روز پنجشنبه به ارتش دستور داده در صورتی که حزب‌الله به سربازان یا شهروندان اسرائیلی آسیب رساند، زیرساخت‌های لبنان را بمباران کند».

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین رژیم صهیونیستی حزب الله جولان اشغالی ایران حزب الله لبنان سوریه فلسطین روزنامه هاآرتص تل آویو فلسطین اشغالی بنی گانتز رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت محافل عبری از سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد