Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه ۱۲۰ تولیدکننده فعال کیف و کفش چرم در همدان فعالیت می‌کردند، گفت: کرونا سبب تعطیلی ۸۰ درصد این تولیدی‌ها شده است. - اخبار استانها -

احمد گازرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: ضرر و زیان‌های ناشی از کرونا صنعت کیف و کفش چرم در کل کشور را ضعیف کرده و صنعت چرم استان نیز تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تولیدکننده‌های همدان محصولات چرمی خود را به کشورهایی مانند عراق، روسیه، افغانستان و مناطق دیگر صادر می‌کردند، تصریح کرد: اما از زمان شیوع کرونا صادرات با مشکل مواجه شده است.

رئیس اتحادیه کیف‌وکفش همدان با تاکید بر اینکه به دنبال از سرگیری صادرات به کشور های دیگر هستیم، اظهار داشت: وقتی میزان تقاضا کاهش یابد بدون شک تولیدکننده هم مجبور به کاهش تولید و تعدیل نیرو می‌شوند.

گازرانی با بیان اینکه هیچ گونه تسهیلاتی به دست تولیدکننده‌های متضرر از کرونا نرسیده است، ابراز کرد: دولت باید در این شرایط حامی تولیدکننده‌ها باشد تا هیچ کارگاهی به تعطیلی کشیده نشود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش همدان به تعویق افتاد‌کرونا‌ صنعت کیف و کفش همدان را ضعیف کردگزارش| کفش هیدج گرفتار گرداب بی‌تدبیری مسئولان / حمایت از تولید فقط در حد شعار

وی با اشاره به اینکه برخی  تسهیلات برای تولیدکننده‌ها اعلام شده اما شرایط ثبت نام  آن سخت است، تصریح کرد: بانک‌ها هم در زمینه پرداخت وام و تسهیلات همکاری نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه کیف‌وکفش همدان با بیان اینکه بیش از 80 درصد از کفش‌های موجود در بازار همدان مربوط به تولیدی‌های استان است، گفت: افزایش هزینه های تولید، حقوق و دست مزد و مواد اولیه سبب گرانی 30 درصدی انواع کفش نسبت به سال گذشته شده است.

انتهای پیام/‌743/ش

R41405/P/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... «شناسه کالا» ابزار مناسب علیه قاچاق کفش/ ۸۵ درصد مواد اولیه تولید کفش داخلی سازی شد ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند خطر قبضه مجدد بازار کفش مشهد توسط چینی‌‌ها؛ مواد اساسی برای تولید کفش را در اختیار نداریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «شناسه کالا» ابزار مناسب علیه قاچاق کفش/ ۸۵ درصد مواد اولیه تولید کفش داخلی سازی شد ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند خطر قبضه مجدد بازار کفش مشهد توسط چینی‌‌ها؛ مواد اساسی برای تولید کفش را در اختیار نداریم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۴ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال ۵ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۶ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۷ نان زنان سرپرست خانوار در شب بازار بندرعباس آجر شد/ چرا مسئولان شهرداری و فرمانداری بی‌تفاوت شده‌اند؟ ۸ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ صدور کیفرخواست برای ۲۱ متهم پرونده اداره کل غله استان کرمان + ۷ اتهام اصلی متهمان روایت تسنیم از مرداد ماه خونین شیراز علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ / چرا علمای شیراز «استیضاح از رژیم غیرقانونی‌» را اعلام کردند؟ مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیدکننده ها تولید کفش کفش همدان کیف و کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان تاکید کرد: یکی از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر، حضور در جشن احیای واحدهای راکد و بازگشت آنها به چرخه تولید است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی کاملاً راکد در سراسر استان سمنان به چرخه تولید بازگشته‌اند و قرار است روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور، جشن بازگشت این واحدها به تولید به صورت نمادین برگزار شود.

دبیر ستاد رفع موانع استان سمنان بیان کرد: یکی از کارخانه‌های استان که بیش از ۱۳ سال بود راکد باقی مانده و تولیدی نداشت و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته به چرخه تولید بازگشت، میزبان این جشن نمادین خواهد بود.

احمدی با بیان اینکه ستاد رونق تولید در استان سمنان طی سال گذشته جلسات مکرری را با حضور دستگاه‌های عضو برگزار کرده است، تاکید کرد: احیای واحدهای راکد یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم در استان سمنان است.

به گزارش مهر، روز پنجشنبه استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است این سفر دومین سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بعد از آبان ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

کد خبر 6079926

دیگر خبرها

  • جشن احیای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی در استان سمنان
  • جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار کارگر با احیای ۲۱۵۱ واحد تولیدی
  • لزوم فعال‌سازی واحدهای راکد در کردستان برای تحقق شعار سال
  • جزئیات اقدامات سازمان بازرسی/جلوگیری از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی
  • بازگشت ۱۱۹ همت به بیت المال/ از تعطیلی ۵۴۸ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • قیمت کالا‌های صنعتی در انتظار تورم پیشران بهمن
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید