Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا نوروزیان روز سه‌شنبه در جلسه ستاد کرونای استان با اشاره به در پیش بودن آزمون سراسری کارشناسی ارشد گفت: بر این اساس طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۶ هزار و ۲۳۹ داوطلب در دانشگاه زنجان، یک هزارو ۳۰۰ نفر در دانشگاه پیام نور زنجان، ۵۱۸ نفر در دانشگاه آزاد و ۹۰۶ نفر نیز در موسسه عالی آموزش روزبه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همه ساله آزمون کارشناسی ارشد به صورت متمرکز صرفا در دانشگاه زنجان برگزار می شد که امسال به دلیل شرایط کرونایی حاکم و حساسیت های مربوط به پروتکلهای بهداشتی این مهم با رعایت مفاد اعلام شده و نظارت های کارشناسان امر برگزار خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و با توجه به شیوع بیماری کرونا حوزه های امتحانی دانشگاه زنجان نیز به ۹ حوزه رسیده است که همه ساختمان ها توسط ناظرین دانشگاه علوم پزشکی استان به لحاظ ضدعفونی و رعایت موارد بهداشتی هنگام برگزاری آزمون مورد بررسی لازم قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: آزمون دکتری نیز در تاریخ ۹ تیر امسال با شرکت ۲ هزارو ۴۰۰ داوطلب برگزار شد که از این تعداد ۹۸۳ نفر زن و یک‌هزارو ۴۱۷ نفر مرد بودند.

نماینده تام الاختیار آزمون‌های سنجش در دانشگاه زنجان گفت: در این دوره از آزمون دکتری امسال، حدود ۶۹۳ نفر داوطلب غایب بودند و در فرآیند این رویداد مهم کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی حضور فعالانه ای داشتند بطوریکه این آزمون در کمال آرامش و بدون مشکلی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد حوزه های برگزاری در زنجان در مقایسه با سال های گذشته به دلیل شرایط کرونایی ۳۰ درصد افزایش داشت که سال گذشته این تعداد چهار حوزه بود و ۲۷۰ نفر عوامل اجرایی در آن مشارکت کردند.

برچسب‌ها کرونا آزمون سراسری كارشناسی ارشد زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آزمون سراسری كارشناسی ارشد زنجان کرونا آزمون سراسری كارشناسی ارشد زنجان دانشگاه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد