Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف فرهنگی و دینی بدنبال هم‌افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر با نهادهای فرهنگی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد روح‌الامینی صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کردستان اظهار کرد: به دنبال هم‌افزایی با نهادهای انقلابی و فرهنگی هستیم و سعی داریم تعاملات بیشتری بین سازمان با نهادهایی همچون ستاد اجرایی، بنیاد علوی، کمیته امداد و غیره داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دغدغه ما داشتن هم‌افزایی بیشتر است و بدنبال تقویت فعالیت‌های همسو هستیم.

وی بیان کرد: ۴۰۰ خانه عالم در کشور فعال است که در کردستان می‌توان این خانه‌ها را به سمت خانه‌های قرآنی ببریم تا استعدادهای قرآنی استان از این فضاهای فرهنگی بهره ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این دیدار گفت: کمک رسانی به مردم و همدردی با آنها از فعالیت‌های ستاد اجرایی است و بر همین اساس باید تشکیلات ستاد اجرایی و اهداف آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود: سازمان با فراگیر بودن فعالیت‌ها در راستای کمک به شناساندن فعالیت‌ها و اهداف ستاد اجرایی کمک کند و تعاملات بیشتری با این ستاد داشته باشد.

وی اعلام کرد: با وجود کمبود اعتبارات اما با سرمایه اجتماعی و همت بلندی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد در راستای دستیابی به اهداف مقدسی تلاش می‌کند که جزو رسالت‌های این ارگان است.

وی از ستاد اجرایی فرمان امام خواست در راستای تعمیر و تجهیز خانه‌های عالم فرسوده در استان تبلیغات اسلامی را یاری کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کردستان نیز در این دیدار گفت: سعی براین است تا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تلاش کنیم و ستاد احسان را در این راستا راه‌اندازی شد.

مهدی طالبی اعلام کرد: طلاب در استان کردستان باید میدان‌دار فعالیت‌ها باشند و این مهم نیازمند هم‌افزایی است.

وی با بیان اینکه در راستای احداث پروژه‌های عمرانی نیز تلاش‌هایی در استان شده است، گفت: ساخت مدرسه، خانه عالم در مناطق محروم و روستایی از جمله فعالیت‌هایی است که انجام شده است.

وی بیان کرد: اهدای جهیزیه با کمک سازمان تبلیغات اسلامی به زوجین جوان از جمله اقداماتی است که برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی این دو نهاد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در ارائه ایده‌های نو و مناسب برای توسعه فعالیت کشور و استان باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفری معاون اقتصادی کردستان آموزش مهارتی سازمان تبلیغات اسلامی ستاد اجرایی هم افزایی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست