Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال و یک مسابقه معوقه این رقابت‌ها را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

معوقه‌ هفته‌ بیست‌و‌چهارم؛ پنجشنبه 16 مرداد 99

* فولاد خوزستان - نفت مسجدسلیمان، ساعت21، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
داور: علی صفایی، کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و علیرضا مرادی، داور چهارم: حسین زمانی
ناظر: سعید بطحایی

هفته بیست‌وهشتم؛ پنجشنبه 16 مرداد 99

* شهر خودروی مشهد - استقلال تهران
داور:موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: حسن ظهیری و سعید قاسمی، داور چهارم: حسین زیاری
ناظر: حسین نجاتی

* فولاد مبارکه سپاهان - نساجی مازندران
داور: محمدحسین زاهدی‌فرد، کمک‌ها: قهرمان نجفی و ولی کاووسی، داور چهارم: علی ابراهیمی
ناظر: علیرضا کهوری

جمعه 17 مرداد 99

* پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی، داور چهارم: ایمان کهیش
ناظر: بهرام مهرپیما

تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

دوشنبه 20 مرداد 99

* ماشین‌سازی تبریز - پارس جنوبی جم
داور: رضا عادل، کمک‌ها: علی اکبر عظیم‌پور و عسگر محمدی، داور چهارم: کمیل غلامی
ناظر: حاتم بک‌پور

* فولاد خوزستان - سایپای تهران
داور: سید رضا مهدوی، کمک‌ها: آرمان اسعدی و حمید سبحانی، داور چهارم: میثم حیدری
ناظر: یدالله جهانبازی

* شاهین شهرداری بوشهر - تراکتور تبریز
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: محمد عطایی و امیرمحمد داودزاده، داور چهارم: پیمان فرخی‌مهر
ناظر: رسول فروغی

* پیکان تهران - صنعت نفت آبادان
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی و حمیدرضا کنعانی، داور چهارم: احمد مرشدی
ناظر: اسماعیل صفیری

* نفت مسجدسلیمان - گل‌گهر سیرجان
داور: علی بای، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و سعید زیبا، داور چهارم: محمدرضا تارخ
ناظر: حیدر شکور

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال داوران فوتبال ایران بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. AFC: استقلالِ ۱۰ نفره گام مهمی برای نایب‌قهرمانی برداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... AFC: استقلالِ ۱۰ نفره گام مهمی برای نایب‌قهرمانی برداشت واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال داوران فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۶ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال داوران فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال داوران فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال هفته بیست داور چهارم مرداد 99 کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویسی برای نجات فولاد

تیم فوتبال فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم روزهای خوبی را تجربه نکرد، با چهارمین مربی فصل خود به دنبال تغییر روند فعلی و بقا در لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی 4 روز مانده به پایان سال 1402 به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان انتخاب شد تا چهارمین سرمربی این تیم در فصل بیست و سوم لیگ، لقب بگیرد. شاگردان ویسی بعد از برگزاری بازی هفته بیست و یکم مقابل استقلال خوزستان یک هفته در تعطیلات به سر بردند و از روز چهارم فروردین تمرینات خود را آغاز کردند. این تیم که با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفته، در هفته بیست و دوم لیگ باید مقابل هوادار قرار بگیرد که با اختلاف یک امتیاز یک رده پایین‌تر از آنها در جدول قرار دارد.

در این مدت، برگزاری 3 بازی تدارکاتی همسو با تمرینات در دستور کار نماینده استان خوزستان قرار داشت که مقابل فولاد نوین با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 2 بازی دوستانه دیگر مقابل صنعت نفت و یکی از تیم‌های آکادمی در دستور کار شاگردان ویسی قرار دارد. برنامه کاری فولاد را در روزهای ابتدایی سال 1403 در زیر مشاهده می‌کنید:

چنین برنامه‌ریزی از سوی ویسی برای نمایندگان خوزستان مسبوق به سابقه است. او فصل گذشته با برنامه‌ریزی تقریباً مشابه‌ای که برای صنعت نفت داشت، توانست این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. هر چند اوضاع مالی و زیرساختی فولاد خوزستان تفاوت زیادی با شرایط نفت در لیگ برتر دارد و باید دید با این شرایط این مربی می‌تواند در فولاد نتایج خوبی بگیرد یا به سرنوشت مربیان دیگر تیم در فصل جاری دچار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • برنامه ویسی برای نجات فولاد
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند