Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:14:02 GMT

وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۷۱۱

وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد

به گزارش جماران؛ محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «چندبار فرصت‌سوزی برای تفکیک وزارت بازرگانی از صمت در دوره پیشین مجلس، فرصت پرداختن به این مهم گره‌گشا را از دولت گرفت. شائبه اینکه دولت برای ایده تفکیک، در معرفی وزیر پیشنهادی صمت تعلل می‌کند، ساخته و پرداخته مخالف‌خوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد.»

 

اخبار مرتبط وزیر پیشنهادی صمت به زودی معرفی می شود گزینه های وزارت صمت برای تولید خودروی ارزان واکنش معاون رییس جمهور به انتقاد نمایندگان مجلس درخصوص معرفی وزیر صمت انتقاد میرسلیم از عدم معرفی نامزد وزارت صمت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی محمود واعظی وزارت صمت وزیر پیشنهادی صمت وزیر جدید صمت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزیر پیشنهادی صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی، نخست وزیر هند و رییس جمهور قزاقستان در پیام‌هایی جداگانه از طرف خود و مردم کشورهایشان عید سعید فطر را به حجت الاسلام «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور، دولت و ملت ایران تبریک گفتند و از خداوند متعال برای همه مسلمانان آرزوی بهره‌مندی از برکات این عید بزرگ را مسالت کردند.

کد خبر 6081254

دیگر خبرها

  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر؟!
  • تغییرات در مدیریت هواپیمایی ایران ایر
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور