Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:32:23 GMT

زمان تصمیم‌گیری اینتر درباره کونته مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۷۶۲

زمان تصمیم‌گیری اینتر درباره کونته مشخص شد

تکلیف سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر تا پایان فصل جاری لیگ اروپا مشخص نخواهد شد.

به گزارش مشرق، آنتونیو کونته پس از برتری 2 بر صفر شنبه شب اینتر مقابل آتالانتا در هفته پایانی سری A ایتالیا و به پایان بردن فصل در جایگاه دوم جدول تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوسِ قهرمان، به مدیران باشگاه اینتر حمله کرد و از عدم حمایت کافی آنها از وی و شاگردانش انتقاد تندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اظهارات کافی بود تا رسانه‌های ایتالیایی گمانه‌زنی‌های خود از احتمال جدایی این سرمربی ایتالیایی از اینتر و جانشینان احتمالی او را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

احتمال بازگشت کونته به یوونتوس

اکنون شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر می‌دهد که باشگاه اینتر تا پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ اروپا تصمیمی در خصوص آینده کونته 51 ساله نخواهد گرفت. سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و چلسی همچنین شب گذشته از طریق ویدئو کنفرانس با استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر تماسی داشته که «اسکای» آن را گفت‌وگویی صمیمی و گرم توصیف کرده است.

کونته که پس از بازی با آتالانتا گفته بود کارهای مثبت او و شاگردانش در این فصل آنطور که باید از سوی مدیران باشگاه اینتر به رسمیت شناخته نشده است، شب گذشته (دوشنبه) همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری «ANSA» ایتالیا گفت: من متعهد به یک پروژه سه ساله با باشگاه اینتر هستم و همانطور که همیشه در زندگی‌ام انجام داده‌ام، سخت تلاش خواهم کرد و با تمام قدرت و هرچه در توان دارم می‌جنگم تا آن را به یک پروژه برنده تبدیل کنم.

اینتر چهارشنبه شب در بازی تک‌حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی شالکه واقع در گلزن‌کرشن آلمان به مصاف ختافه اسپانیا می‌رود. اینتر در صورت شکست ختافه، در مرحله بعد با برنده دیدار سلتیک و بایرلورکوزن دیدار خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین لیگ اروپا آنتونیو کونته اینتر میلان فوتبال سری A ایتالیا سرمربی باشگاه اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • اینتر به دنبال تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • توافق وزرای اروپایی برای کاهش خشم کشاورزان
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • تصمیم عجیب اینتر قبل از حضور طارمی
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد