Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «ستایش» گفت: در حال حاضر به دلیل وجود بیماری کرونا پیشنهادات را قبول نمی‌کنم، زیرا در شرایط سنی من خطر ابتلا به این بیماری بیشتر است.

به گزارش شریان نیوز،پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر که به دلیل وجود بیماری کرونا پیشنهادات را قبول نمی‌کنم، زیرا در شرایط سنی من خطر ابتلا به این بیماری بیشتر است به همین دلیل ترجیح می‌دهم ریسک نکرده و بیشتر در خانه بمانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



وی در همین راستا ادامه داد: آخرین بار سال گذشته و پیش از شیوع بیماری کرونا جلوی دوربین رفتم، اثری که در شهرستان تولید شد و پس از آن دیگر کاری را قبول نکردم، زیرا بیماری کرونا آغاز شد و به مدت طولانی اکثریت پروژه‌ها هم با تعطیلی روبرو شدند. البته پیش از آن هم نقش‌های زیادی پیشنهاد نمی‌شد یا اگر نقشی بود در شان من نبود. 

بازیگر سریال «ولایت عشق» درباره کم کار شدن خود در سال‌های اخیر اذعان کرد: مدتی درگیر بیماری بودم، مشکلات زانو و پا همواره با من بوده است، البته طی ماه‌های گذشته وضعیت بسیار بهتری داشتم و به همین دلیل هم توانستم در یک اثر در شمال کشور به ایفای نقش بپردازم.

وی در همین رابطه تصریح کرد: به طور کلی پیشنهادات نسبت به گذشته کمتر شده است، اگر هم پیشنهادی باشد برای نقش‌های کوتاه و کم اهمیت است، ترجیح می‌دهم به جای بازی در نقش یک پدر که هیچ تاثیری روی قصه ندارد در کاراکتر‌هایی حاضر شوم که در پیشبرد داستان جایگاه داشته باشند.

بازیگر سریال «ستایش» در مورد تاثیر کرونا بر عرصه تولید سینما و تلویزیون اظهار کرد: طبیعتا این بیماری مشکلات فراوانی را برای همه ما به وجود آورده است، بسیاری از تولیدات سینما و تلویزیون مدتی طولانی با وقفه روبرو شدند، بسیاری از تهیه کنندگان ضرر کرده و به تبع بازیگران هم طی این مدت بیکار شده اند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون اضافه کرد: از نظر من ما باید باری چنین روز‌هایی برنامه بلند مدت داشته باشیم، بحران همیشه وجود داشته و در آینده هم ممکن است با چنین شرایطی روبرو شویم، مهم آن است که بتوانیم در این شرایط اوضاع را مدیریت کنیم.

بخشی با اشاره به اهمیت حفظ بهداشت و رعایت پروتکل‎‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: در این روز‌ها باید هر آنچه که به عنوان نکات بهداشتی به ما اعلام می‌شود را رعایت کنیم، بخش عمده جلوگیری از این بیماری در دستان خود ماست، ما می‌توانیم با یک ماسک زدن ساده از شیوع بیشتر این بیماری که هر روز جان عزیزان ما را می‌گیرد جلوگیری کنیم.

منبع: شریان

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس

دریافت 25 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

کد خبر 845278 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تماس با کپک کشنده است؟
  • تماس با کپک چه خطراتی برای سلامتی دارد؟
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم