Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:42:42 GMT

توزیع بسته‌های حمایتی «احسان و همدلی» در میناب

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۷۸۶

توزیع بسته‌های حمایتی «احسان و همدلی» در میناب

مسؤول بسیج رسانه شهید یوسف دقت سپاه ناحیه میناب از توزیع بسته‌های حمایتی «احسان و همدلی» در این شهرستان خبر داد.

ابوالحسن زاهدی مسؤول بسیج رسانه شهید یوسف دقت سپاه ناحیه میناب صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: در راستای رزمایش احسان و همدلی، بسیج رسانه شهید یوسف دقت و فضای مجازی سپاه ناحیه میناب با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، 500 کیلوگرم مرغ منجمد به ارزش 80 میلیون ریال بین 150 خانواده نیازمند و ایتام توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمک‌ها در ماه محرم و صفر در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رسانه ماه محرم فضای مجازی احسان و همدلی میناب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.
به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند.
در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم