Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: رزمایش کمک مومنانه که توسط قهرمانان و پهلوانان کشتی انجام می‌شود ادامه خواهد یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه توسط قهرمانان و پهلوانان کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز که در آستانه عید سعید غدیر هستیم، تلاش خوبی که در فدراسیون کشتی و بسیج ورزشکاران و همراهی که در وزارت ورزش صورت گرفت اولین مرحله از کمک‌های مردمی در قالب پویش کمک‌های مومنانه آغاز شد و این کار در فدراسیون‌های مختلف در روزهای دیگر هم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شروع این کار توسط فدراسیون کشتی زده شده و ما به امید خدا در دهه اول ماه محرم و همچنین در دهه سوم ماه صفر سومین مرحله از این پویش را خواهیم داشت و به امید خدا جامعه ورزش این کار را که دستور مقام معظم رهبری بود با جدیت ادامه می‌دهد. ما در این مرحله نزدیک 2 هزار بسته هم به صورت نقدی و هم اجناس داده می‌شود که در مراحل مختلف مقادیر بیشتری جمع‌آوری و توزیع خواهد شد. انشالله در این مرحله که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا روبه‌رو هستیم و تعیین معیشت اقشار ضعیف با مشکل روبه‌رو است و همچنین در این شرایط که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم. انشالله بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی حرکتی را انجام دهیم که ملت قهرمان ایران مثل سال‌های گذشته بتواند گلیم خودش را از این منازعه بزرگ با استکبار جهانی بیرون بکشد و مطمئن هستیم که حتما ملت ایران مقابل زورگویی‌ها می‌ایستد و پیروز خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص افزود: در این حرکت مومنانه و انسانی همه ادارات کل ما در استان‌ها و هیئت‌های ورزشی در سراسر کشور و سازمان‌های مردم‌نهاد که بیش از 3 هزار سازمان در سراسر کشور هستند همه مشارکت خواهند داشت و در این سه مرحله در این پویش بزرگ مومنانه شرکت خواهند داشت.

سلطانی فر خبر داد: اختصاص 8 هزار ورزشگاه برای برگزاری کنکور

انتهای پیام/ 

R1351/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۶ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی روز دوشنبه در نشست تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت افزود: تشکیل دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت جلوگیری از انحرافات فکری و سیاسی، گفتمان‌سازی و جذب نیرو‌های متخصص و متدین است.

وی اظهارداشت: وجود دفاتر مقام رهبری در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی اقدام مفیدی بود و ضعف آن فقدان این نهاد در ستاد وزارت بهداشت بود که با تشکیل و آغاز بکار آن از امروز حرکت‌های فرهنگی در وزارت بهداشت اوج می‌گیرد.

وی اظهار داشت:با توجه به اینکه مراکز آموزش عالی نقش مولد دارند، بحث جهاد تبیین از رسالت‌های ما بوده و با یک نسل جوان دانشگاهی و نخبگان علمی مواجه هستیم که برای تقویت آنها نیاز به یک پیوست قوی فرهنگی است.

عین اللهی با بیان اینکه امروزه نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است، ادامه داد: از اهداف مهم ما با تشکیل دفتر نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت، اسلامی شدن دانشگاه‌های علوم پزشکی به عنوان آرمان و ایده بوده و ما به افراد دانشمند و متعهد نیاز داریم.

وزیر بهداشت، پیگیری مصوبات مقام رهبری، گفتمان سازی، هماهنگی نظام سلامت با حوزه‌های علمیه، تقویت نیرو‌های انقلابی و ... را از مهمترین موارد هدف دار در دفتر نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این نشست گفت: ۲۶۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم ولی ضرورت داشت در حوزه آموزش عالی وزارت بهداشت دفتری تشکیل شود تا در راستای تقویت همکاری و هماهنگی در دانشگاه‌ها و افزایش مجموعه نهاد‌ها و رصد و نظارت بر سیاست‌های ابلاغی مقام رهبری فعالیت کند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم تاسیس دفتر این نهاد در وزارت بهداشت و معارفه نماینده رهبری در ستاد وزارت بهداشت، این وزارتخانه را از دستگاه‌های مهم و راهبردی نظام دانست و گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ۳۵ سال است که با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارتباط مستحکم دارد.

وی وزارت بهداشت را دستگاه مهم و راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در مدیریت جدید این مجموعه راهبردی و نخبه، شاهد ارتقای تلاش‌های انقلابی، جهادی، فرهنگی و دینی هستیم.

رستمی با بیان این که نخبگی، ارتباطات وسیع و خدمتگزاری به مردم سه ویژگی مهم وزارت بهداشت و نظام سلامت کشور است، اظهار داشت: وزارت بهداشت از مرکز تا دورترین نقاط کشور تحت شبکه بهداشتی و درمانی با مردم ارتباط دارد و به آنها خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مردم مهم‌ترین نیاز‌های خود را که کسب سلامتی است در وزارت بهداشت جستجو می‌کنند و امکان خدمتگزاری به مردم و اثرگذاری در کشور از ویژگی‌های این وزارتخانه است.

وی با اشاره به این که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از ابتدای تاسیس دانشگاه‌های علوم پزشکی در این دانشگاه‌ها حضور داشته است، تصریح کرد: فرصت خدمت، همراهی و همکاری نهاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، حتی با آمدن جریانات سیاسی مختلف در بهترین وضعیت قرار داشته است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت مایه خیر و برکت و موجب کسب توفیقات بیشتر در حوزه سلامت و افزایش انسجام و هماهنگی‌ها در ارتباطات این نهاد با وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شود.

مراسم معارفه نماینده مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و وزیر بهداشت برگزار شد. در این مراسم حکم نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت توسط حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر عین اللهی وزیر بهداشت به حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی میراحمدی اعطا شد.

گفتنی است، تاسیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت.

این مراسم با حضور مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاونان و مشاوران وزیر بهداشت و جمعی از مدیران کل و کارکنان وزارت بهداشت در تالار شهید سلیمانی ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی