Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@07:52:57 GMT

گروگان گرفتن نانوا و شاگردش برای فرار از دست پلیس!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۸۲۲

صراط: مدتی پیش واحد گشت کلانتری ۱۲۲ دربند، حین گشت‌زنی در محدوده خیابان دربند بود که دو نفر با مراجعه به واحد گشتی عنوان کردند که مردی جوان، مشغول خلاف کردن در یک خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ بوده که دو نفر به وی نزدیک شده و سارق با دیدن آن‌ها پا به فرار گذاشته بود.

به گزارش تسنیم، طبق اظهارات شاهدان، سارق به طرف بالای خیابان متواری شده بود که مأموران گشت تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مأموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند یک باب مغازه نانوایی ۱۰۰ متر بالاتر از محل سرقت وجود دارد و کرکره آن به صورت نیمه‌باز است.

مأموران با نزدیک شدن به مغازه مورد نظر متوجه صدای داد و فریاد از داخل مغازه شدند که در ادامه مشخص شد سارق فراری داخل مغازه نانوایی است و سعی دارد با چاقوی بزرگی که در دست دارد شاطر و شاگرد نانوا را ساکت نگه دارد تا پلیس از محل دور شود، اما پس از ورود سارق، دو فرد گروگان شروع به فریاد زدن کردند.

مأموران با رؤیت این صحنه، اقدامات اولیه برای آرام کردن سارق مسلح را انجام دادند، اما متهم که با دیدن سرعت عمل پلیس شوکه شده بود، تهدید کرد در صورت انجام اقدامی توسط پلیس، به نانوا و شاگردش آسیب وارد می‌کند.

در ادامه سارق مسلح با به دست آمدن فرصتی مناسب، اقدام به فرار کرد، اما مأموران گشت پلیس در اقدامی سریع و با استفاده از فنون دفاع‌شخصی متهم را خلع سلاح کردند.

در جریان این درگیری، سارق با مشت چند ضربه به شیشه‌های مغازه زد و اقدام به شکستن شیشه‌های مغازه کرد.

در جریان بازداشت متهم، وی و یکی از مأموران مجروح شدند که پس از دستگیری سارق مسلح، با هماهنگی با عوامل اورژانس متهم به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفت.

در ادامه و در بررسی‌های تکمیلی مأموران، دو دستگاه تلفن همراه، چهار پنل ضبط و یک جفت باند را در بازرسی از کوله‌پشتی متهم کشف کردند.

متهم نیز پس از انتقال به کلانتری ۱۲۲ دربند تحت بازجویی قرار گرفت و به سرقت از چهار دستگاه خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ محمد کالوسی؛ سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را داخل خودرو نگذارند چرا که در این صورت انگیزه سرقت برای سارقان به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: شهروندان خودرو‌های خود را در محل روشن و پر رفت و آمد پارک کنند و حتی داشبورد خودرو خودشان را باز بگذارند که سارقان از خالی بودن این قسمت مطئن شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نانوا پلیس گروگانگیری مامور پلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل در سطح شهر کرمان، مأموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند اکثر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: در این راستا مأموران با انجام پی جویی های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ میر حبیبی، بیان داشت: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مال خرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اقرار کرده که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

کد خبر 6085298

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد