Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مهلت ثبت نام اصحاب و کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه ای استان برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا، تا فردا ۱۵ مردادماه است.

«حسین مسگرانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان  اظهار داشت: سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir برای ثبت تقاضای تسهیلات معرفی شده است و کسب و کارهای آسیب دیده در سامانه مذکور تعریف شده که متقاضی باید هنگام تقاضا ،رشته فعالیت فرهنگی و هنری خود را انتخاب نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و  بلوچستان ادامه داد: سود این تسهیلات ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت پس از یک دوره تنفس، از آبان ماه سال جاری در ۲۴ قسط است و ۲۰ بانک و مؤسسه مالی برای دریافت تسهیلات متقاضیان در سامانه معرفی شده است .

 

مسگرانی تصریح کرد:  اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم برای بنگاه های فرهنگی و هنری و هنرمندان می تواند زمینه ای را فراهم کند تا مراکز دارای کد کارگاهی آسیب دیده ناشی از کرونا بتوانند  تقاضای دریافت تسهیلات خود را در سامانه کارا ثبت داشته باشند.

 

وی یادآور شد: اطلاع رسانی های لازم توسط بخش های مختلف فرهنگی وهنری این اداره کل برای هماهنگی و ایجاد گروه های صنفی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در فضای مجازی، امکان دسترسی به اطلاعیه ها، بخشنامه ها و تسهیلات را برای فعالان حوزه فرهنگ و هنر  فراهم شده است ، تا  اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان که فاقد کد کارگاهی هستند بتوانند با آگاهی لازم برای برخورداری از تسهیلات کرونا به سامانه کارا مراجعه نمایند.

 

بنا براین گزارش کسانی که به مشکل ثبت نام برخورد می نمایند با دفاتر تخصصي این اداره کل و دفتر بيمه هنرمندان تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: کد کارگاهی اصحاب فرهنگ فعالیت فرهنگی سامانه کارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ شاپور رضایی اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث پیش بینی نشده از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول مهلت ازقانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

وی افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

رضایی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد