Web Analytics Made Easy - Statcounter

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بدعهدی دولت کره جنوبی اظهار کرد: اگر بدهی ایران توسط کره جنوبی پرداخت نشود، قطعا ما درباره واردات محصولات ساخت این کشور خصوصا شرکت سامسونگ تصمیم جدیدی اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: قرار است که وزرات امور خارجه از طریق سفیر کشورمان در سئول، نگرانی و دغدغه ما را به گوش مقامات این کشور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکی بیان کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران خصوصا مجلس  در این قضیه جدی بوده و کره جنوبی نباید بازار خوب محصولات خود را در ایران به سیاست‌های  آمریکا گره بزنند، چرا که در غیر این صورت کشور کره بازنده نهایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

سئول: آمریکا اجازه نمی‌دهد پول ایران به کانال بشردوستانه سوئیس انتقال یابد

وی تأکید کرد: اگر لازم باشد مجلس شورای اسلامی، طرحی برای مقابله با بدعهدی کره جنوبی ارائه خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که  اگر اولتیماتوم جمهوری اسلامی ایران توسط دستگاه دیپلماسی به کره‌ای‌ها داده شود نیازی به این کار نخواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: طبق شواهد بعد از پررنگ شدن همکاری‌های ایران و چین، کره‌ای‌ها چراغ سبزی برای پرداخت بدهی ایران نشان  داداه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و از مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهرستان اهر ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: عملیات "وعده صادق" هدیه سپاه بود که دل امت اسلامی ایران و مردم مظلوم فلسطین را شاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات تنبیه و سیلی محکمی برای رژیم صهیونیستی بود، به نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در ترسیم و راهبری این مسیر خاطر نشان شد: علما بعد از اهل بیت (ع) چراغ راه هدایت در زمین هستند و در زمان حاضر مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت امت اسلامی هستند و هر سرزمینی که در آن عالم باشد، موجب رستگاری مردم خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی حمایت مسئولان شهرستان اهر از حوزه علمیه امام صادق (ع) را زمینه ساز پرورش علما و فرهیختگان برای نسل آینده دانست و گفت: نقش برجسته چهره‌هایی چون آیت الله نجفی اهری مبارزات دوران مشروطیت و حمایت قاطع از مبارزات رهبر کبیر انقلاب در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بسیار ستودنی بوده و این عالم والامقام نمونه بارز اخلاق‌مداری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از بصیرت و زمان شناسی به عنوان مهم‌ترین موضوعی یاد کرد که در عصر حاضر باید مردم به آن اشراف داشته باشند و گفت: ولایت فقیه شاخص اصلی زمان شناسی و بصیرت بوده و روز شهرستان و هفته فرهنگی اهر بهترین فرصت است تا بزرگان این منطقه معرفی و از نخبگان معاصر تجلیل به عمل آید.

کد خبر 6085010

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین