Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@12:22:24 GMT

اعطای نشان و پرچم فداکاری به «فیضیه ارتش»

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۸۴۵

اعطای نشان و پرچم فداکاری به «فیضیه ارتش»

به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش، با تصویب حضرت آیت الله خامنه‌ای، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش اهدا می‌شود.

قدس آنلاین: با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح به محضر امام خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، مبنی بر اهدای پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نایل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نقش بی‌بدیل دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.

این دانشگاه با تربیت افسران مؤمن، مطهر و مالکان اشتری، چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش آفرینی موثر در ارتقای توان رزمی و دفاعی، بارها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (دامت برکاته) مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید» مفتخر شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه افسری امام علی ع ارتش جمهوری اسلامی امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا،سادات ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به نزدیک شدن روزجهانی قدس و همچنین محکومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی برعلیه مردم مظلوم غزه، گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم کودک کش و نسل کش صهیونیستی است. روزجهانی قدس روز فریاد مظلومیت مسلمانان جهان در مقابل صهیونیزم جهانی است.

وی با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها بر علیه مردم بی دفاع و زنان و کودکان غزه و فلسطین، برهرچه باشکوه برگزار شدن ویژه مراسم روزجهانی قدس تأکید و بیان کرد: ملت شریف ایران با تبعیت از آرمانهای امام راحل و همچنین فرآمین مقام معظم رهبری(حفظه الله) حضور پرشور دیگری را برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین به تصویر می کشند تا جهان بداند انقلاب اسلامی محکم تر از گذشته حامی مظلومان جهان و دشمن خونخواران و کودک کش های دنیا است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی در ادامه اذعان کرد: ملت ایران اسلامی همیشه نشان داده که بصیر و هوشیار در لحظات سخت و بزنگاه ها، انقلابی عمل کرده و با شور و شعور حسینی به میدان می آیند. در همین راستا تدابیر و تمهیدات امنیتی، ویژه مراسم اندیشیده شده که با همکاری دستگاههای امنیتی، انتظامی و خدمات رسان اجرایی می شود.

سادات با اشاره به مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح‌ کرد: ۱۰مسیر برای حرکت راهپیمایان به سمت دانشگاه تهران مشخص شده است.

وی مسیرهای دهگانه را به شرح زیر اعلام کرد:

مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی ، میدان انقلاب اسلامی ، دانشگاه تهران.

مسجد امام زمان (عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسیر مسجد ابوالصدق ، خیابان امام خمینی (ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت مهدی(عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجدالجواد(ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.

مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سادات در پایان با اشاره به اهمیت هماهنگی حمل و نقل عمومی برای سهولت در ابتدا و انتهای ویژه مراسم روزجهانی قدس، خاطرنشان کرد: هماهنگی برای تردد و سهولت در جابجایی مردم  از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی در راستای تأمین اتوبوس انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنایات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیست نشان‌دهنده اضمحلال این رژیم‌ غاصب است
  • محفل بزرگ «امام حسنی ها» بیانگر گام‎های تمدن سازی اسلامی است
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • محفل امام حسنی‌ها، عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • قالیباف: محفل قرآنی امام حسنی‌ها عشق مردم به شعائر دینی را نشان داد
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان