Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@00:06:47 GMT

تصویربرداری «غرامت» در تهران پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۹۱۰

تصویربرداری «غرامت» در تهران پایان یافت

تصویربرداری فیلم کوتاه «غرامت» به کارگردانی تهمینه بهرام به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، تصویربرداری فیلم کوتاه داستانی «غرامت» به نویسندگی و کارگردانی تهمینه بهرام و تهیه‌کنندگی ارسلان امیری به پایان رسید.

این فیلم، محصول انجمن سینمای جوانان ایران است و داستان آن درباره زنی است که می‌خواهد شوهرش را از زندان آزاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف بختیاری، مهسا حجازی و امیرعباس نورزایی بازیگران «غرامت» هستند.

تصویربرداری این فیلم کوتاه به مدت ۴ روز با فیلمبرداری سیاوش ابراهیم‌زاده و صدابرداری وحید رضویان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در تهران انجام شد.

مراحل فنی و تدوین فیلم توسط عماد خدابخش انجام می‌شود تا سومین تجربه فیلم‌سازی تهمینه بهرام برای نمایش در جشنواره‌های داخلی، بین‌المللی و اکران گروه «هنر و تجربه» آماده شود.

عوامل «غرامت» عبارتند از نویسنده و کارگردان: تهمینه بهرام، بازیگران: مهسا حجازی، یوسف بختیاری، امیرعباس نورزایی، زهرا بخت باز، مدیر تصویربرداری: سیاوش ابراهیم زاده، دستیاران تصویربرداری: حسین بیگدلی، امیرحسین عسگری، مجتبی ستایش نیا، صدابردار: وحید رضویان، دستیاران صدا: محمدرضا بیرنگ، مرتضی سامانی، منشی صحنه: عاطفه هادی، گریم: نازنین امینی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: هاتف عسگری، تدوین: عماد خدابخش، مدیر تولید: حسین پورکیانی، مدیر تدارکات: مصطفی غزنوی، دستیار تدارکات: حجت روستایی، عکاس: آیسان بافه‌ای، مجری طرح: ایوار فیلم، تهیه‌کننده: ارسلان امیری، محصول: انجمن سینمای جوانان ایران.

انتهای پیام/4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم کوتاه فیلمسازی فیلم غرامت تهمینه بهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید عوده زاده در اولین جلسه شورای اشتغال و توسعه سرمایه گذاری دشت آزادگان هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال را الزامی دانست و گفت: نظارت، پایش و رصد تسهیلات پرداختی و اشتغال پایدار ایجاد شده و جلوگیری از انحراف اعتبار‌ها از  اداره  کار اهمیت زیادی دارد و نهاد‌های  نظارتی باید برنامه ریزی  برای جذب  اعتبارات بیشتر داشته باشند.

وی با بیان اینکه  به ۸ دستگاه اجرایی اعتبار‌هایی برای اشتغال واگذار شده است، افزود: باید به جامعه هدف در خصوص  جذب  این  اعتبار‌ها اطلاع رسانی و جهت تسریع در معرفی متقاضیان برای جذب این اعتبارات برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

عوده زاده در ادامه با تقدیر  و تشکر  از  پیگیری‌های  اداره  تعاون،  کار  و رفاه اجتماعی خوزستان بر لزوم حضور فعال و مستمر اعضا در کمیته نظارت و بازرسی از طرح‌های مستفید از تسهیلات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»