Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع) ویژه‌برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط عمومی رادیو، رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع) ویژه‌برنامه «دور عاشقان» و «حرفی از نام تو» را تقدیم می‌کند.

به گزارش شبکه رادیویی ایران «دور عاشقان» سه شنبه 14 مرداد با موضوع خير دنيا و آخرت در گرو چه اعمال و رفتاری است با حضور حجت‌الاسلام کثیری و به تهیه‌کنندگی حسین معصومی  بعد از خبر ساعت 23:00 پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حرفی از نام تو» با موضوع هدایت‌گری ایشان روز چهارشنبه 15 مرداد بعد از خبر ساعت 17:00 از رادیو ایران موج FM ردیف 90 مگاهرتز و موج AM  ردیف 558 کیلوهرتز از رادیو ایران پخش می‌شود.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو ایران امام هادی ع ائمه اطهار ع رادیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     برنامه «شب های ایران» رادیو چی چست، به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و نیروی زمینی) با دعوت از معاون عملیات قرارگاه شمالغرب ارتش به توانمندی‌های ارتش و آمادگی نیروی زمینی می‌پردازد.

معرفی مناطق گردشگری، معرفی هنرمندان، و پرداختن به موسیقی مناطق مختلف از دیگر بخش های این برنامه است که تلاش می‌شود اوقات پر باری از کرانه‌های چی چست برای مخاطبان سراسر کشور و نیروهای مسلح  با درپیش بودن روز ارتش فراهم شود.

همچنین معرفی هنرمندان استانی،  پخش موسیقی‌ های ملی و محلی - ماهنی، پخش تلفن‌ها و پیامک های شنوندگان مرتبط با موضوع هویت محوری و تعمیق روحیه خدمت از آیتم های متنوع این برنامه به شمار می آیند.

برنامه «شب های ایران» به صورت زنده به تهیه کنندگی‌هادی قدرپوران و با اجرای محمد کاظمی و گزارشگری محمد اژدری تقدیم مخاطبان می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برنامه «شب های ایران» را از ساعت 30 دقیقه بامداد روز چهارشنبه 29 فروردین بمدت 90 دقیقه از شبکه‌ رادیویی آذربایجان غربی بشنوند.

 

 

دیگر خبرها

  • ولادت امام رضا ۱۴۰۳ چند شنبه است و آیا تعطیل است؟
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید