Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:42:33 GMT

کشف مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۰۱۵

کشف مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس شاهرود

سرهنگ علی کریمی از کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس شاهرود و دامغان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس مواد مخدر شاهرود و دامغان طی عملیات پلیسی در محور‌های مواصلاتی کشف و ضبط شد گفت: یک دستگاه خودرو با محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی شهرستان شاهرود، با هماهنگی‌های لازم اکیپ‌های ویژه پلیس شناسایی و مور تعقیب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از کار اطلاعاتی صورت گرفته توسط ناجا این خودرو متوقف و دو نفر سرنشین آن دستگیر شدند بیان کرد: محموله مواد مخدر مکشوفه از این خودرو از نوع تریاک بوده است و همچنین متهمان به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود ازدستگیری راننده نیسان متواری نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: شامگاه گذشته به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شاهرود تصادفی گزارش شد که در آن راننده وانت نیسان متخلف متواری شده بود.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این تصادف در محور رویان – شاهرود رخ داد و منجر به فوت راکب موتور سیکلت شد گفت: این راننده متواری بود تا اینکه با عملیات پلیسی توسط ناجای شهرستان شاهرود فرد مذکور شناسایی و دستگیر شد و همچنین پرونده برای بررسی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ، تصمیم به تهیه مواد مخدر از نوع شیشه گرفته است و قصد دارد با انتقال آن به تهران، این مواد را در پایتخت توزیع کند و در همین راستا رسیدگی به موضوع به‌طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

مأموران از ورود این محموله به کشور مطلع شدند، اقدام به ردیابی آن کردند و در نهایت موفق شدند محموله مواد مخدر شیشه را در بزرگراه امام رضا (ع) شناسایی و توقیف کنند؛ در جریان این مأموریت، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه که در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند؛ تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص این پرونده که به گفته سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، بزرگترین محموله شیشه کشف شده در تهران محسوب می‌شود، در حال انجام است.

کد خبر 745097

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان