Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:42:34 GMT

کشف کالای قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۰۸۲

کشف کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 250 حلقه چسب دستگاه چاپ و 311 تسمه و گیره مخصوص دستگاه چاپ قاچاق به ارزش 55 میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ " علی ولی پور گودرزی "  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیری تجهیزات دستگاه چاپ در انباری در جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی محل و هویت مالک انباری، افزود: با هماهنگی های قضائی در بازرسی از این انباری 250 حلقه چسب دستگاه چاپ و 311 تسمه و گیره مخصوص دستگاه چاپ فاقد مدارک گمرکی، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از 55 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با تاکید برنقش مشارکت پذیری مردم در همکاری با پلیس، گفت: با مسئولیت پذیری و مشارکت مردم در معرفی و کشف انبارهای احتکار کالاها شاهد برخورد قانونی با اخلال گران نظم عمومی جامعه و نظام اقتصادی کشور خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف کالای قاچاق در تهران دستگاه چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد