Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته ملی ازدواج با نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید ابراهیم موسوی" رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان در این دیدار گفت: در این استان 65 تشکل مردم نهاد جوانان با دریافت اعتبارنامه در حال فعالیت در حوزه های اجتماعی، اعتقادی و مذهبی، فرهنگی و علمی و پژوهشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان جدی شدن بحث کرونا در کشور، تشکلهای مردم نهاد حضور خود را در میدان مبارزه با این بیماری اعلام کرده و با برنامه‌ریزی و گسترده کردن دامنه خدمات خیراندیشانه خود، گام های اساسی را در اطلاع رسانی، غربالگری، گندزدایی معابر، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ملزومات پیشگیری از کرونا در استان برداشته‌اند و بیش از 100هزار ماسک تولید و توزیع کردند و در رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه ۴۲۰۷ بسته معیشتی به ارزش ۷۳۳ میلیون تومان را تهیه به دست اقشار آسیب دیده رساندند.

وی گفت: پیش از این نیز سازمان های مردم نهاد جوانان در بحران هایی نظیر زلزله و سیل به کمک مردم آسیب دیده سراسر کشور شتافته و تمام توان خود را در این عرصه به کار گرفته اند.

موسوی بیان کرد: به لطف تلاش های سازمان های مردم نهاد و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم در ارزیابی عملکرد سال 98 در زمینه برگزاری و نتیجه بخشی ستاد های ساماندهی امور جوانان در سطح کشور حائز رتبه اول شویم و همچنین در بخش ازدواج و تعالی خانواده در ارزیابی عملکرد موفق به کسب 100 امتیاز کامل شدیم و در بخش ثبت سمن های جدید در جایگاه ششم کشور ایستادیم.

عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در ادامه با تشکر از پیگیری نماینده حوزه شهرکرد، بن و سامان در خصوص قانون تسهیل ازدواج عنوان کرد: جوانان با مشکلات بسیاری روبرو هستند که افزایش بی رویه و افسار گسیخته قیمت زمین و مسکن در استان شرایط را بر سر راه جوانان دشوارتر از قبل نموده است، جوانان توانایی خرید و اجاره مسکن را ندارند و نیاز است نظارت ها افزایش یابند و در مورد خانه اولی ها و متقاضیان دریافت ودیعه مسکن نظارت و پایش صحیح وجود ندارد.

وی گفت: برخی از شعب بانک ها به متقاضیان وام ازدواج می گویند که در هر ماه فقط 4 سهمیه برای تسهیلات ازدواج دارند.

سید ابراهیم موسوی بیان کرد: نبود نظارت کافی و رخنه کردن فساد در برخی از ادارات خدمات رسان و وجود قوانین دست و پا گیر و برخی کاغذ بازی ها در برخی مواقع سد راه ایجاد اشتغال برای جوانان است.

وی در پایان عنوان کرد: نیاز امروز محتوا سازی و آموزش صحیح مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی در بستر فضای مجازی است، محتواسازی از اصلی ترین مسائل در بحث شبکه های مجازی است، زیرا جوانان ما به سمت تولیدات بیگانه گرایش پیدا کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرکرد مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان چهارمحال و بختیاری سید ابراهیم موسوی سازمان های مردم نهاد جوانان جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم