Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید قاسمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای نهضت بزرگ عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف مختلف گلستان خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت مدیریت شهری گلستان است و با توجه به فرسودگی و از بین رفتن زیر سازی، جدول گذاری، آسفالت و لکه گیری برخی معابر، شهرداری گلستان عملیات بزرگ خود را در این حوزه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمیان با تاکید بر اینکه اهم اقدامات عمرانی شهرداری بر اساس نیاز سنجی مناطق صورت می‌گیرد گفت: این اقدامات در راستای درخواست شهروندان و نیاز سنجی مناطق صورت می‌گیرد و شاید تصور برخی بر این مبنا باشد که جدول گذاری و آسفالت یکی از وظایف اولیه مدیریت شهری باشد ولی در کل این اقدامات با در نظر گرفتن فرسودگی جداول و آسفالت مناطق صورت می‌گیرد و یک نیاز برای ساکنین می‌باشد.

وی افزود: به عنوان مثال خیابان یاسر که در سه راه آدران یکی از نقاط پرتردد شهر قرار دارد، تاکنون رنگ آسفالت را به خود ندیده بود که شهرداری گلستان برای اولین بار و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال این معبر را به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع جهت رفاه حال شهروندان و خودروها زیرسازی و به صورت مکانیزه آسفالت کرد و نهضت آسفالت عادلانه و متوازن معابر محلات مختلف شهر در طول سال جاری ادامه خواهد داشت.

شهردار گلستان در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهری عنوان داشت: یکی دیگر از اولویت‌های مهم شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری می‌باشد که متأسفانه بیش از ده‌ها پروژه به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده بود که استارت اجرای آن زده شده و انشاالله در هفته دولت بخشی از این پروژه‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 4990561

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری گلستان پروژه عمرانی گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی پروژه های نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار