Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@11:23:56 GMT

جزئیات رشد تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی طی 4 ماهه

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۲۴۵

جزئیات رشد تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی طی 4 ماهه

آمار تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی در 4 اول ماهه نشان دهنده رشد 159.1 درصدی الیاف اکریلیک، 67.9 درصدی لباسشویی،49.9 درصدی شمش آلومینیوم و 7.9 درصدی فولاد خام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تولید کالاهای منتخب صنعتی و معدنی در 4 ماهه امسال نشان دهنده رشد است به طوری که در این مدت تولید الیاف اکریلیک 159.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد، ماشین لباسشویی 67.9 درصد، تلویزیون 59.6 درصد و شمش آلومینیوم 49.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

همچنین طی 4 ماهه امسال تولید وانت 32.2 درصد، لاستیک خودرو 27.6 درصد، کمباین 24.2 درصد، نخ سیستم پنبه ای و ترکیبی الیاف مصنوعی 19.2 درصد و همچنین انواع سواری 19 درصد رشد نسبت به 4 ماهه سال 98 داشته اند.

در 4 ماهه اول امسال 286 هزار دستگاه ماشین لباسشویی و 338 هزار دستگاه تلویزیون در کشور تولید شد. در عین حال میزان تولید شمش آلومینیوم 129.2 هزار تن، انواع سواری 294 هزار دستگاه، سیمان 22.3 میلیون تن بوده است. در عین حال طی 4 ماهه اول امسال تولید فولاد خام معادل 9.2 میلیون تن بوده که نسبت به 4 ماهه سال قبل 7.9 درصد افزایش یافته و 7.5 میلیون تن محصولات فولادی نیز در کشور تولید شد که نسبت به 4 ماهه سال قبل 4.6 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کالاهای منتخب صنعتی و معدنی فولاد خام شمش آلومینیوم ماشین لباسشویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،حسین ملایی معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سطح زیر کشت محصول توت‌فرنگی در استان مازندران طی امسال یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار است.

وی افزود: پیش‌بینی ما این این است امسال بیش از ۱۷ تا ۱۸ هزار تن محصول توت‌فرنگی در استان مازندران تولید شود.معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: تعداد بهره‌برداران در امر تولید توت‌فرنگی استان ۴هزار و ۵۰۰ نفر هستند.

ملایی با بیان اینکه برداشت نوبرانه توت‌فرنگی پیش‌رس از اواخر اسفند ماه شروع شد، تصریح کرد: برداشت محصول از اواخر فروردین شروع شده و تا اواسط خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.وی از افزایش ۲۵ درصدی تولید امسال توت‌فرنگی مازندران خبرداد و گفت: شرایط آب و هوایی خوب و مساعد موجب تولید مطلوب محصول توت‌فرنگی طی امسال در استان مازندران شده است.معاون امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر توجه به بحث مدیریت تغذیه و آبیاری محصول توت‌فرنگی، خاطرنشان کرد: باتوجه به فسادپذیری میوه توت‌فرنگی، لازم است برداشت محصول بالا به‌صورت تدریجی و در ساعت خنک روز انجام شود.

دیگر خبرها

  • افزایش عملکرد زنجیره تولید سرب نخلک
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • کاهش ۴۳ درصدی تصادفات نوروز امسال در مقایسه با پارسال در خوزستان
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • افزایش ۹ درصدی تولید سالانه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • بودجه امسال ۶۳۴۷ همت بسته شد/ افزایش ۲۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۴ درصدی سفر‌های عید فطر امسال