Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:57:21 GMT

برگزاری مسابقه دانشجویی گویندگی، اجرا و دوبله

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۲۸۱

برگزاری مسابقه دانشجویی گویندگی، اجرا و دوبله

باشگاه دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه مسابقه گویندگی، اجرا و دوبله برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این مسابقه به صورت فردی و گروهی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای  شرکت در آن باید فایل‌های گویندگی، اجرا و دوبله خود را با فرمت mp۳ یا mp۴  و در حداکثر دو دقیقه ارسال کنند.

این مسابقه در چهار مرحله برگزار می‌شود که مرحله فینال (در صورتی که خطر ابتلا به بیماری کرونا از بین رفته باشد)، به صورت حضوری و در حضور تماشاچیان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پایان مسابقه به سه نفر برتر جوایزی اهدا می‌شود و برای تمام افراد شرکت کننده، آموزش گویندگی، اجرا و دوبله گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از ۱۰ مرداد تا یکم شهریور فرصت دارند آثار خود را به آی دی @adm_raziuniversity ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه رازي گویندگی دوبله اجرا اجرا و دوبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد

معاون فرهنگی و هنری سپاه خراسان‌ شمالی گفت: پیرامون بیانات رهبر انقلاب نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، باقر حمیدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در همایش تجلیل از منتخبین و فعالین فرهنگی بسیج خراسان‌شمالی اظهار کرد: پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به نقل روایت‌های انقلاب اسلامی، رویدادمحوری در سال گذشته مورد توجه سپاه استان قرار گرفت و پنج رویداد بزرگ در سطح استانی و ملی برگزار شد.

وی افزود: رزمایش «انوار هدایت» اولین رویدادی بود که برگزار شد؛ ۱۱ هزار اثر در این رویداد به مرکز ارسال شد و خراسان‌شمالی رتبه نخست این رزمایش را کسب کرد.

معاون فرهنگی هنری سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رویداد فتح قله‌ها در استان با ارسال هفت هزار اثر برگزار شد که از ۱۱۷ اثر برگزیده تقدیر شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: رویداد «امید ملت» از دیگر برنامه‌های سپاه در زمینه روایتگری بود که ۱۸ هزار اثر از خراسان شمالی ارسال شد و استان رتبه دوم را در این رویداد کسب کرد.

وی گفت: رویداد «شهید قدس» با ۶۰ هزار اثر و کسب رتبه نخست کشوری، همچنین رویداد «ایران قوی» با ثبت ۲۱۴ اثر و کسب رتبه نخست کشوری از دیگر رویدادهای برگزار شده در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 747239

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان