Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یوسفی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: تاکنون از این میزان، ۱۷ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال محقق شده است.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها بابت کم‌توجهی به تسهیلات کرونا ادامه داد: تسهیلات در نظر گرفته شده مطلوبی به این امر اختصاص یافته که می‌تواند تا حدودی از مشکلات بخش خصوصی گره‌گشایی کند اما تحقق آن منوط به توان مدیریتی دستگاه‌های دولتی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه نیز گفت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی استان خراسان رضوی، ۱۲۰ میلیارد ریال با تعهد اشتغال هزار و ۷۷۵ نفر است که از این میزان سهم تربت‌حیدریه ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال با تعهد اشتغال ۱۸۲ نفر است.
علی‌اکبر اسماعیل‌پناه افزود: به لحاظ تسهیلات تخصیص یافته، تربت‌حیدریه در مقایسه با سایر شهرستان‌های خراسان رضوی، رتبه دوم را در اختیار دارد و به طور میانیگن به هر نفر ۶۲ میلیون ریال تسهیلات خانگی تعلق می‌گیرد.
وی با بیان این که ۳۰ درصد از این تسهیلات به بانوان اختصاص دارد ادامه داد: طبق بخشنامه وزارتخانه، دستگاه‌ها تا پایان آبان ماه فرصت جذب تسهیلات را دارند ولی در سطح شهرستان این زمان تا پایان شهریور کاهش یافته و اگر دستگاهی نتوانست از فرصت زمانی خود استفاده کند تسهیلات موجود به دستگاه‌های دیگر اختصاص خواهد یافت.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت‌حیدریه گفت: بانک‌های تجارت، پارسیان، سینا، صادرات و ملل نسبت به دیگر بانک‌های عامل تسهیلات بیشتری پرداخت کرده‌اند.
در این نشست برخی دستگاه‌ها از همکاری ضعیف برخی بانک‌ها، کاغذ بازی و معطل نگاه داشتن مراجعه‌کنندگان به دلایل واهی انتقاد کردند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا تسهیلات بانکی تربت حیدریه اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳

یوسف شعبانی افزود: تعداد بیمه‌شدگان اجباری سطح استان همدان در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۱ هزار نفر بود که در پایان سال گذشته این تعداد به ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به ثبت آمار در سامانه رصد تصریح کرد: ۹۱۷ طرح در استان در سامانه رصد قابل بررسی است. ضمن اینکه تمام طرح‌های قابل بررسی، باید با تعیین ضرب‌العجل تعیین تکلیف شود تا در راستی‌آزمایی دچار مشکل نشویم.

شعبانی همچنین بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان بهار در حوزه کسب‌وکار، تزریق تسهیلات در بخش ایجاد توسعه و سرمایه در گردش به شهرستان ضرورت دارد و باید رفت و برگشت تسهیلات در حوزه شهرستان بهار متمرکز باشد تا ظرفیت‌های بالقوه به فعلیت برسد.

وی بیان کرد: شهرستان بهار در جذب اعتبار مشاغل خانگی با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، رتبه دوم استان را در سال گذشته به دست آورد. 

شعبانی ادامه داد: اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان همدان در سال گذشته افزون بر ۱۶۲ میلیارد تومان بود که از این میزان اعتبار افزون بر ۱۱۴ میلیارد تومان آن پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌گذاری سال جدید گفت: امسال ۲۵ درصد تمام تسهیلات اشتغال در اختیار شهرستان‌ها، باید مختص به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد و ۴۲ درصد پیشرفت اشتغالزایی ما در فضای کسب‌وکار، با حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اضافه کرد: ایجاد کارگاه‌های جدید در قالب طرح‌های کارفرمایی در راستای اشتغال پایدار و بیمه‌های اجباری و جهش در فضای کسب‌وکار در سال‌جاری در اولویت خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق سیاست‌ها، ۲۵ درصد کل تسهیلات باید به حوزه تعاون، تشکیل و توسعه تعاونی و رونق کسب‌وکار در تعاونی‌ها اختصاص یابد و در این رابطه به روستا‌های کانونی در این حوزه توجه ویژه شود ضمن اینکه طبق برنامه هفتم توسعه، در هر سال از برنامه، لحاظ دو درصد پیشرفت تعاونی‌ها ضروری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه