Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک منطقه صنعتی در شمال قدس اشغالی را مخالف قطعنامه‌های بین‌المللی خواند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی نسبت به تمایل رژیم صهیونیستی به ایجاد یک منطقه صنعتی متشکل از پاساژها و اماکن صنعتی در شهر قدس اشغالی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره اظهار کرد: تصویب این طرح ایجاد ناقض قطعنامه‌های بین‌المللی، قانون بین‌الملل و همچنین قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است.

برهوم گفت: این تصمیم تأیید می‌کند که اشغالگران اسرائیلی تا زمانی که با تحریم‌های جدی و بازدارنده مواجه نشوند، توجهی به قطعنامه‌ها و قوانین بین‌المللی نمی‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: این سیاست‌های صهیونیستی مورد حمایت دولت آمریکا، به یک خطر و تهدید بزرگ برای ملت فلسطین، حقوق ثابتشان و مسأله عادلانه آنها تبدیل شده است و تمام فلسطین را با چالش های بزرگ مواجه می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جنبش حماس رژيم صهيونيستي شهرک سازی های اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود

سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در سخنانی پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را بخشی از نبرد جاری علیه رژیم صهیونیستی در منطقه ارزیابی کرد.

به گزارش مشرق، «ابراهیم الامین» سردبیر روزنامه لبنانی الاخبار در مصاحبه با شبکه المیادین اظهار کرد: مهم‌ترین نکته درباره واکنش ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق این است که این پاسخ بخشی از جنگ کنونی علیه اسرائیل است.

الامین درباره ترور سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران در جریان این حمله گفت: اسرائیلی‌ها شهید زاهدی را یکی از ستون‌های اتاق عملیات مشترک که جبهه‌ها را مدیریت می‌کند، در نظر گرفتند و ترور او برای اسرائیل مانند ترور فرماندهان حماس یا حزب‌الله است.

وی ادامه داد: پاسخ ایران حامل این پیام بود که ما توانایی رویارویی را داریم و این بخشی از نبرد جاری است.

وی درباره اهمیت طوفان الاقصی و روز هفتم اکتبر نیز گفت: اسرائیلی‌ها عملیات هفتم اکتبر را نتیجه ایده‌ها، فرآیندهای آموزشی و همکاری میان حماس، ایران و حزب‌الله می‌دانند و آنچه در این تاریخ رخ داد باعث شکسته شدن این قاعده سنتی شد که می‌گوید «هیچ کس به اسرائیل حمله نمی‌کند».

الامین همچنین تاکید کرد توانایی ملت فلسطین برای مقاومت فراتر از تصور است و غیرممکن است که رژیم صهیونیستی با وجود بی‌رحمی‌اش در جنگ پیروز شود.

سردبیر الاخبار در ادامه فاش کرد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها مصر و قطر را تحت فشار قرار دادند تا بر حماس برای پذیرش شروط اسرائیل فشار بیاورند.

وی در این باره تصریح کرد: یک جریان قوی در داخل اسرائیل و یک جریان در داخل آمریکا با حمایت امارات، مخالفان قطر و طرف‌های دیگر تلاش کردند به قطر القا کنند که شما فشار کافی بر حماس وارد نمی‌کنید و به همین دلیل بنابراین منافع دوحه در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

الامین در ادامه درباره تلاش‌ها برای توقف جنگ میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی نیز افزود: آنچه آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی فهمید این بود که حزب‌الله جنگ را قبل از پایان جنگ در غزه متوقف نخواهد کرد.

الامین به رابطه مستحکم رهبران مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین پرداخت و گفت: رابطه شهید عماد مغنیه با مقاومت از فلسطین و به‌ویژه جنبش فتح آغاز شد.

وی در این باره افزود: شهیدان عماد مغنیه و قاسم سلیمانی برای توسعه توانمندی گروه‌های مقاومت تلاش کردند تا بتوانند موشک‌هایی مانند موشک‌های تولید شده توسط ارتش‌های دنیا تولید کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها